torsdag 23. februar 2012

Vinnarlykke


I går kom postdama på døra med pakke til meg;) Og inni der låg det to kornsekkar som eg vann i
give-awayen, som Marianne i bloggen Marianne`s lille rom hadde i januar!! Heldige meg;)  ;)
Det kostar ei lita formue å sende slike pakkar også no!


Og inni pakken låg det både kornrestar og eit nydeleg kort;)


Tusen, tusen takk Marianne!! Det er første og einaste gong eg har vunne i give-away, og kortet er hengt opp på oppslagstavla på hobbyrommet;) Anbefalar alle å kikke innom den koselege og inspirerande bloggen ho har!
No lurer eg på kva eg skal lage av sekkane. Blir glad om dei som besøker bloggen min har gode idear dei kan tipse om i kommentarfeltet;)

Og no kom Elisabeth`s quilt med ein ny giveaway! Ho har også ein kjempefin blogg og lagar mykje fint, så berre heng deg på;)
 

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med gevinsten. Er sikker på at du finner på noe å bruke sekkene til.

    Astrid

    SvarSlett
  2. Gratulerer med give away gevinsten fra Marianne.
    Tusen takk for hyggelig kommentar, og koselig at du vil være med på give away hos meg også.

    Både liker og legger din blogg også inn i bloggrullen min.

    Ha en fin dag.
    Inger

    SvarSlett
  3. Gratulerer med gevinst! Så kreativ som du er, ventar eg spent på kva dette blir:) Trine

    SvarSlett
  4. Gratulerer!
    Har vore so heldig å få eit par presangar i posten med Marianne -
    ho e ei kreativ og kjekk dame :)

    God helg klem

    SvarSlett
  5. Så gøy at du er fornøyd med sekkene - kornrestene håper jeg du vasker vekk for du tar dem i bruk til noe spennende! Gleder meg til å se resultatet - og tusen takk for hyggelige ord! <3
    Fin fredagskveld til deg!
    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett

Eg blir utruleg glad om du legg igjen nokre trivelege ord i kommentarfeltet! Har du ikkje eigen blogg, kan du under "kommenter som", velge navn/nettadresse og skrive namnet ditt øverst, hopp over feltet med nettside, så skrive kommentaren og trykk publiser. Eller du kan velge anonym og skrive kommentar og publiser. Det er kjekt om du også skriv namnet ditt og evt. mail-adresse i kommentarfeltet, slik at eg kan finne deg;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...