søndag 7. september 2014

Premiar både hit og dit


Norsk Quilteforbund ønskjer småting som premiar på lotteri dei skal ha på Norsk Quiltefestival på Gardermoen og Jule-Expo på Lillestrøm. Molde Quiltelag skal sende nokre ting, og eg tok med ei frisk nålepute. Det kan vere nyttig for dei som ikkje quiltar også;)


Ja, berre stikk den;)


Denne toalettveska blir også med. 
Den er stødig og er sydd av eit quilta stykke av japanske stoff.


Dekoren er eit stoffbilde, blonde og ei hekla rose.


Og så har eg fått premie også! Ei strikkebok med mønster på klutar, to maskehaldarar og eit koseleg kort frå Rigmor Volden. Rigmor har ein fin og variert blogg som heiter Hverdagssysler. Stikk innom og bli inspirert!


Tusen takk, Rigmor! No kan eg strikke klutar til premie;) Og premien min passa så godt her;)
Eg håper det endå kan bli mange fine dagar i hagen. Hausten har i alle fall hatt ein fin start her.





6 kommentarer:

  1. Så flotte gevinstar du gir frå deg!
    Og så heldig du har vore sjølv.
    Ha fin veke!

    SvarSlett
  2. Bare så trivelig Edny :) du gir så masse inspirasjon, alltid kos å titte innom her :)

    SvarSlett
  3. Den nåleputa likte eg godt. Fint med oppheng og.

    SvarSlett
  4. Gratulerer med ny strikkebok! Og som alltid, flotte gevinster fra hendene dine! Takk for link til Rigmors blogg. Alltid artig med nye bekjentskaper..

    Ønsker deg ei fin uke! Grått og regn her i dag, men det er bedre meldinger.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  5. Fantastiske gevinster !
    Fineste toalettveske og nålepute !!
    Kjekt med så fin bok som har blitt di ...kluter er et must.
    Ønsker deg fine høstdager '
    Klem Anne

    SvarSlett
    Svar
    1. Heldig er den som kan motta en av dine selvlagede premier. Nydelig!

      Slett

Eg blir utruleg glad om du legg igjen nokre trivelege ord i kommentarfeltet! Har du ikkje eigen blogg, kan du under "kommenter som", velge navn/nettadresse og skrive namnet ditt øverst, hopp over feltet med nettside, så skrive kommentaren og trykk publiser. Eller du kan velge anonym og skrive kommentar og publiser. Det er kjekt om du også skriv namnet ditt og evt. mail-adresse i kommentarfeltet, slik at eg kan finne deg;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...