mandag 12. mars 2012

NQF sitt årsmøte i Bergen 2012


Nedteljinga til Norsk Quilteforbund sitt årsmøte til helga er snart over. Eg gleder meg slik til å komme til Bergen på fredag. Har bestilt fly om morgonen slik at eg kan nyte byen først og så ei heil helg med likesinna quiltera på Radisson Blu ;) ;) Eg bestilte faktisk flybillettar i september fordi eg angra meg slik over at eg ikkje drog til Tromsø i fjor.

Helga skal nytast saman med mange trivelege folk, og eg reknar med at eg er fullstappa med inntrykk og inspirasjon når eg reiser heim søndag kveld. Eg reiser ikkje før på kvelden, for denne gongen skal eg ha med meg alt;)

Og i år blir det Bloggforum for første gong, og det har eg meldt meg på;) Er veldig spent på kva det går ut på, og forhåpentlegvis får eg mange nye bloggvennar;)

Gå inn på nqf.no og lær meir om Norsk Quilteforbund dersom du ikkje er kjent frå før!
Håper eg møter mange av mine bloggvenner i Bergen;) Skal du dit?

9 kommentarer:

  1. Åja, jeg skal dit ;-)
    Ser fram til å treffe deg!

    SvarSlett
  2. Jeg skal også. Gleder meg. Flott innlegg du har skrevet om forventningene til helga.

    SvarSlett
  3. Jeg skal selvfølgelig til Bergen. Reiser nok med samme fly som du. Jeg skal også på bloggforum. Er spent på hva det er.

    Gleder meg !

    Ser deg på fredag.

    Astrid

    SvarSlett
  4. Hei
    Eg gleder meg masse,er omtrendt klar til å reise allerede nå:))Skal bu hos min datter,men eg skal være på hotellet stand by,dette skal eg ha med meg.Har ikke meldt meg på bloggforum,fekk det for meg at det var for styret i de forskjellige quiltelagene som skulle lære og diskutere,SYND Skal på dagskurs,Fine Sting,søndagen,så her sys det stitchery som bare det.Håper vi snakkes,dette skal bli skøy,vitamininnsprøyting:))
    Quiltegleder Margrethe hilser

    SvarSlett
  5. I år rekker jeg ikke årsmøtet og det er synd. Men hverdagen er hektisk :-) Kos deg masse og gi oss gjerne noen bilder og tilbakemelding :-)

    SvarSlett
  6. Hei
    NÅ har eg meldt meg på,og skreve innlegg på bloggen min.Så får eg håpe på eg kommer med.Takk for tilbakemeldingen din:))
    Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

    SvarSlett
  7. Årsmøte har 1.ste prioritet! Håper vi sees.

    SvarSlett
  8. Så gøy - moro å treffe andre som har den samme lidenskapen!
    Håper du får en fin helg der!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett

Eg blir utruleg glad om du legg igjen nokre trivelege ord i kommentarfeltet! Har du ikkje eigen blogg, kan du under "kommenter som", velge navn/nettadresse og skrive namnet ditt øverst, hopp over feltet med nettside, så skrive kommentaren og trykk publiser. Eller du kan velge anonym og skrive kommentar og publiser. Det er kjekt om du også skriv namnet ditt og evt. mail-adresse i kommentarfeltet, slik at eg kan finne deg;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...