onsdag 20. september 2017

Husmaling og inngangsparti


Det er på tide å få litt liv i bloggen igjen. Eg startar med sommarens største prosjekt, 
som var husmaling. No er det ikkje gult hus meir.
Tre strøk maling tok si tid, men så var det ekstra kjekt å å ordne og stæsje etterpå.
Inngangspartiet fekk ny stil.


Prøvde å få ein maritim vri.


Termometeret hadde ei trollkjerring.
Ved hjelp av redesign, så blei det som nytt.


Fyrtårnet måtte jeg bare ha, og det var det som ga føringer for resten.
Den gamle krakken og hylla fekk maling, og eg plukka fram ting eg har samla på.


Døra og trappa blei også måla, og då måtte det ei ny dørmatte til.


Trappa er overbygd, så då mykje kan stå ute.


Denne krukka fekk litt spray, og blei finare enn ny.


Sommarfuglen har Birgitte måla, og mjølkespanna er etter bestefar.




Og endeleg fann eg ut korleis husnummeret skulle opphengast. 
Det skal eg vise meir i neste innlegg.







5 kommentarer:

  1. Du forstår at skabe hygge i hver en krog. Så fint det er blevet.

    SvarSlett
  2. Svar
    1. Meldinga for før je vart ferdig med å skrive :)) Du har en egen evne til å få det til å passe sammen det du gjør, der skulle jeg gjerne lært litt for her er det hummer og kanari og mest kanari for ikke noe er helt på stell :) Ha en fin helg :)

      Slett
  3. Dette er et sånn "klikke på bildene-innlegg" for å studere hvert bilde litt nøyere. Denne pyntinga har du talent for! Det ble skikkelig fint, synes jeg. Og så herlig med nymalt hus!
    Jeg har jo en del kontakt med Kristiansund, og jeg hører dere er velsigna med finværsdager. Da er det bare å nyte høsten. Her er det kjølig og grått fortsatt.

    Riktig god helg!

    Klem

    SvarSlett
  4. Dette ble et stort prosjekt. Men det ble kjempefint.

    SvarSlett

Eg blir utruleg glad om du legg igjen nokre trivelege ord i kommentarfeltet! Har du ikkje eigen blogg, kan du under "kommenter som", velge navn/nettadresse og skrive namnet ditt øverst, hopp over feltet med nettside, så skrive kommentaren og trykk publiser. Eller du kan velge anonym og skrive kommentar og publiser. Det er kjekt om du også skriv namnet ditt og evt. mail-adresse i kommentarfeltet, slik at eg kan finne deg;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...