søndag 17. juni 2012

Kreativ e-bok, elektrisk og skjerf



Eg har hatt slik til blogg-vinnarlykke den siste tida! Derav overskrifta;) Det starta med at eg blei den heldige vinnar av ei kreativ e-bok hos søte Tina Dalbøge. Ho må vel vere den mest kreative eg veit om. Snakk om å vere oppfinnsom!! Sjekk bloggen, så ser du;) Ho deler villig vekk. Og til venstre på sida, ligg denne e-bok-shoppen.


Kort tid etterpå fekk eg ei triveleg melding frå Anette med bloggen Opalveien, om at eg hadde blitt trekt ut med eit gåvekort på kr 500 frå White Away! Jippi! Der er det mykje eg kan tenkje meg, men er ikkje bestemt på kva eg skal ta endå. Sjekk utvalet då! Og gå inn på den herlege bloggen til Anette! Der er så mykje fint og inspirerande. Eg fall pladask for 17.mai-menyen;)


Og i går fekk eg melding frå Kirsten med det forlokkande bloggnamnet Casa Idylle, at eg hadde vunne eit skjerf! Det ser kjempefint ut, så eg gleder meg til å få det i posten;) Gå inn på Kirsten sin blogg, for der er det noko for ein kvar smak! Variert og fint. Med så mykje vinnarlykke dei siste vekene, kan eg heller ikkje vere trygg for telefon frå Norsk Tipping på Hamar;) I tilfelle veit eg ikkje om eg tør å blogge om det;)
Men endå har eg vunne to gonger til! Det kjem når eg får premien;)


5 kommentarer:

  1. Ja dette var veldig til vinnerlykke!:)
    Gratulerer med såå mye fint!
    Ha en fin søndag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Du snakker om å være kommet inn i en stim! Gratulerer! Sleng deg på hos meg også!

    Ønsker deg en fin søndag!

    SvarSlett
  3. Jeg har også vinnerlykke for tiden - får to premier i posten snart!
    Kjempemorsomt å vinne - du har fått fine gevinster!
    Ønsker deg en riktig god søndag - og tusen, hjertelig takk for dine gode ord på bloggen min!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  4. Gratulerer!! Så gøy å vinne.

    Ha ei kjempefin uke :)

    Klem

    SvarSlett
  5. Gratulerer med vinnerlykke :)

    Fineste søndagskvelden til deg, vakre.
    Her skal vi bare slappe av og kose oss.

    Smil og fine tanker!
    klem

    SvarSlett

Eg blir utruleg glad om du legg igjen nokre trivelege ord i kommentarfeltet! Har du ikkje eigen blogg, kan du under "kommenter som", velge navn/nettadresse og skrive namnet ditt øverst, hopp over feltet med nettside, så skrive kommentaren og trykk publiser. Eller du kan velge anonym og skrive kommentar og publiser. Det er kjekt om du også skriv namnet ditt og evt. mail-adresse i kommentarfeltet, slik at eg kan finne deg;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...