fredag 22. juni 2012

Hekla pute


Sjå den kjempefine puta som snille Solveig med bloggen Sols(tr)ikke har hekla til meg!! Den er så lekker;) Og her har eg brukt hennar eige bilete, som ho brukte då ho la ut Give awayen, for å markere 5 år som bloggar. Pakken med putetrekket kom i posten i dag. Tusen, tusen takk! Besøk henne, for ho har ein super blogg;)

Og så har eg endeleg fått fram FØLGARANE mine igjen!!! Snille Sylke har jobba med saken og tipsa meg om ein link. Og det fungerte!! Forklaringa kjem snart i eit eige innlegg;) Tuusen takk!! Eg er så glad for at det var nettopp Sylke som fekk premien min for å legge inn kommentar nr 500;)  






4 kommentarer:

  1. Gratulerer med nydelig pute og vinnarlykke!! Den metoden til Sylke vil eg gjerne høyre meir om..... ventar spent! Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer! For ei lekker sommerpute! Skal ta meg en tur innom den bloggen.

    Ønsker riktig god helg!

    SvarSlett
  3. Gratulerer - lekker pute! Nydelig engel på innlegget før dette også! Blir spennende å se hva du kommer med etterhvert!
    Ønsker deg en riktig god helg!
    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett
  4. Kjempefin pute, så hyggelig at du vant den! Og så ble jeg så glad for å høre at tipset mitt var til hjelp, og at du har fått følgerne dine tilbake igjen! Flott at du vil legge ut en enkel forklaring, for det er sikkert mange som lurer på det samme. Ha en fin helg,

    klem fra meg :)

    SvarSlett

Eg blir utruleg glad om du legg igjen nokre trivelege ord i kommentarfeltet! Har du ikkje eigen blogg, kan du under "kommenter som", velge navn/nettadresse og skrive namnet ditt øverst, hopp over feltet med nettside, så skrive kommentaren og trykk publiser. Eller du kan velge anonym og skrive kommentar og publiser. Det er kjekt om du også skriv namnet ditt og evt. mail-adresse i kommentarfeltet, slik at eg kan finne deg;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...