fredag 27. april 2012

Jannes kreative verden


Dette innlegget er reklame for min yndlingsblogg; Jannes kreative verden.
 Janne er så kreativ og produktiv at det går nesten ikkje an! Stikk ein tur innom henne, og du blir garantert inspirert;)  For kort tid sidan opna ho også ein bloggshop, og eg måtte berre prøve den. Derfor sendte eg ein mail og bestilte posepose nr 2. Produkta er fine, og eg likte så godt at ho opererer med pris inkl. frakt. Då var det berre for meg å overføre på konto, og kort tid etter kom pakken i posten;) Dei to første fotografia har eg kopiert frå hennar bloggshop;)



Eg likar veldig godt både blomster og tekst.



Men i pakken låg også dette fine skiltet! Tusen takk, Janne!!
Eg lurer på om det kanskje er ei gåve fordi eg blei hennar første kunde;)



Og dette koselege kortet var også med;)
Til slutt skal du få endå ein god grunn for å besøke denne kreative dama:
I helga legg ho ut ein give-away for å feire at 100.000 har vore innom bloggen hennar.
Eg gleder meg, for den blir sikkert like bra som alt det andre ho styrer med;)

2 kommentarer:

  1. Du er nok ikke alene om å ha Janne's blogg som favoritt :))) Elsker bloggen hennes og tar av meg hatten for hennes kreativiteter !!!

    Fin fin fredag til deg
    Klem Heidi

    SvarSlett
  2. Hmmm, kjære kjære Edny da, dette var litt voldsomt!:) Men
    tuuuuusen tuuuusen takk for herlige ord og god reklame for
    bloggen min!
    Du skal vite at du er en av mine favoritter! Ingen kan måle
    seg med dine super kreative evner!
    Du " bare" gjør slik og "bare" slik, og tryller frem
    de herligste ting!
    Igjen tusen takk for hyggelige ord!
    ( give-awayen blir til mandag)
    Ønsker deg en superflott kveld og god helg!
    Varme klemmer fra Janne

    SvarSlett

Eg blir utruleg glad om du legg igjen nokre trivelege ord i kommentarfeltet! Har du ikkje eigen blogg, kan du under "kommenter som", velge navn/nettadresse og skrive namnet ditt øverst, hopp over feltet med nettside, så skrive kommentaren og trykk publiser. Eller du kan velge anonym og skrive kommentar og publiser. Det er kjekt om du også skriv namnet ditt og evt. mail-adresse i kommentarfeltet, slik at eg kan finne deg;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...