søndag 25. februar 2018

Spisebrikker av trekanter

Nå prøver jeg for første gang å blogge fra telefonen. Er spent på resultatet.


Jeg hadde en demonstrasjon i Molde Quiltelag med enkel søm av trekanter. De bitene som ble til da, har jeg satt sammen til spisebrikker. Litt forskjellige, men fargene og stoffene er de samme. Bitene ble forskjellige da de ble laget på ulike måter




 Viser baksiden også. Jeg quiltet med rettsøm for å markere trekanter. I tillegg ble det grønn dekorsøm på den ene for å bryte opp et stort felt med blått.

 
Vinter går over til vår. Alle årstider har sin sjarm, men nå gleder jeg meg til isfrie stier og veier.

7 kommentarer:

  1. Nydelege brikker.
    Farga som passa til alt.
    Eg har prøvt å blogge frå iPad tidlegare, men i ettertid er alle bilda
    eg brukte borte vekk.
    Frå telefonen har eg ikkje prøvt.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk😀 Merkeleg at bilda blei borte! Får sjå kor det går her då.

      Slett
    2. Hei igjen, høyrde du vann konkurransen i NRK mr i dag tidleg.
      Gratulere !!

      Slett
    3. Takk! Sender inn svar av og til når det passar slik. Artig å vinne, og veldig artig at du la merke til det :-)

      Slett
  2. Så fine de ble! Aner jeg litt vår i sikte med de fargene? Her er vinteren på sitt fineste nå med masse snø og stabilt godt skiføre. Buskerud har vinterferie denne uka, men den tida er over. Har vel egentlig ferie hele året som pensjonist, men du og du så travelt som det er! Vi bruker vel lang tid på det meste og har glømt å forte oss som vi måtte før i tida.

    Jeg holder meg til PC-en med blogginga enn så lenge.
    Du får legge ut noen vårblomster etterhvert....

    Ønsker deg ei fin uke!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Så fine spisebrikker, morsomt med variasjon over samme tema! Fargene passer så godt sammen, og jeg liker at du bruker flere stoffer i samme fargenyanse.

    SvarSlett

Eg blir utruleg glad om du legg igjen nokre trivelege ord i kommentarfeltet! Har du ikkje eigen blogg, kan du under "kommenter som", velge navn/nettadresse og skrive namnet ditt øverst, hopp over feltet med nettside, så skrive kommentaren og trykk publiser. Eller du kan velge anonym og skrive kommentar og publiser. Det er kjekt om du også skriv namnet ditt og evt. mail-adresse i kommentarfeltet, slik at eg kan finne deg;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...