torsdag 14. desember 2017

Vinterstemning på trappa


Etter at både huset og trappa ble malt i sommer, 
så ble det en ny look når jeg tok frem vinterpynten i år. 


Naturen må bare være med, og jeg liker veldig godt
hjertesteinen jeg snublet over i skogen i høst.


Gutten og lystre ønsker velkommen.
Nisseringeklokka har vært med meg i 37 år, 
og virker fortsatt med 7 ulike julemelodier.


Dørkransen har holdt i mange år, 
og jeg gleder meg til å ta den frem hvert år.


Vintervekster i krukka og furukvister i 
bestefar sitt melkespann.





Fyrtårnet ble kjøpt til trappa i sommer, 
men nå har det fått ny vinterplass.



Mørket kommer tidlig på denne tiden av året,
men nå går det snart mot lysere tider igjen.


Velkommen til oss.


6 kommentarer:

  1. SÅ FINT! Det må være trivelig å bli møtt av denne fine pynten utendørs! Masse inspirasjon å hente her. Takk for at du deler, og takk for koselig kommentar på bloggen min!

    Fortsatt god førjul fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Her var det stemning, ja - så koselig du har fått det. Godt å ha noe fint å se på i ruskevær og mørketid :)

    SvarSlett
  3. Så fint. Det er virkelig Jul. Kjempefint.

    SvarSlett
  4. Eg har sagt det før, det må vere ei fryd å kome attåt huset ditt.
    Det er nesten så ein kan ynskje det går lenge før du opnar døra :)

    SvarSlett
  5. Åh, såå koselig du har pyntet!
    Ønsker deg og dine en riktig GOD JUL!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  6. Så koselig du har pyntet! :) Fint med et rustens melkespann med grønt i.

    SvarSlett

Eg blir utruleg glad om du legg igjen nokre trivelege ord i kommentarfeltet! Har du ikkje eigen blogg, kan du under "kommenter som", velge navn/nettadresse og skrive namnet ditt øverst, hopp over feltet med nettside, så skrive kommentaren og trykk publiser. Eller du kan velge anonym og skrive kommentar og publiser. Det er kjekt om du også skriv namnet ditt og evt. mail-adresse i kommentarfeltet, slik at eg kan finne deg;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...