søndag 12. mars 2017

Vinter har blitt til vår


Eg ordna eit utemiljø ved inngangen til advent.
Over nyttår tok eg bort det som var mest julete, 
og så stod resten heile vinteren. 
No har eg tatt bort det mest vinterlege, 
og skal vri det mot vår. Mykje av dette har faktisk stått heile tida.


Naturelement må eg ha med.


Epla har vore der heile tida.


Nokre vårkvistar har kome til, og eit par planter har flytta ut.


Snekkar Andersen driv med sitt, men han har nok ein ny
avtale med julenissen til neste jul kan eg tenkje meg.


Bianca tek seg gjerne ein kvil i stolen.


Eg trur faktisk eg berre vil bytte ut litt småtteri etter kvart 
som nye årstider melder seg.

HER kan du sjå korleis det var i jula.





12 kommentarer:

  1. Hei, igjen!
    Så fint det er hos deg! Ser jeg hadde trengt et "pynte-gen". Her er det ski, kost og "snømåke" ved inngangen. Og så noen bleike erica fra i høst en gang. For ikke å glømme ledning til motorvarmeren. Jeg bor da i ei fjellbygd.

    God ny uke til deg fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Så vakkert med de første vårblomster på dørstokken.
    Vi hadde denne nattefrost, men jeg tror på slutten av måneden vil jeg
    plante de første stemorsblomster.
    Din blå døren er fantastisk, vakkert dekorert med glass sette inn de
    hvitmalte struts og nydelig gardin.
    Ha det gøy fortsetter med vår og påske forberedelser.
    God søndagskveld og god start i nye uke. Hilsen fra Viola

    SvarSlett
  3. Veldig koselig på trappa di! En flott velkomst for de som kommer på besøk.
    Herlig nå framover når vi kan ha litt blomster ved døra. Ha en fin uke! :-)

    SvarSlett
  4. Dette såg veldig koselig ut, kjekt med pynt på trammen, du er såå kreativ Edny.

    SvarSlett
  5. Sååå koselig du har pyntet!
    Her ligger det fremdeles litt granbar fra julen ved
    inngangspartiet...men en vakker dag så blir det nok litt
    forandring her også:))
    Ønsker deg en fin fin dag!

    SvarSlett
  6. Ih hvor ser det hyggeligt ud ved din indgangsdør. Det så også så fint ud til juletid. Hvor ville jeg ønske, jeg havde sådan en afsats ved døren, hvor jeg kunne pynte lidt op.
    God aften :-)

    SvarSlett
  7. Koseleg med så fin mottaking utfor inngangsdøra.
    Mange fine ting kreativt sett i hop.
    Der er sikkert vern mot stormen hos deg, her fyk alt slike
    dagar og netter som no.

    SvarSlett
  8. Innbydende inngangsparti. Naturmaterialer skaper alltid en koselig stemning.

    SvarSlett
  9. Så fint du har det. Herlig at det går mot vår...

    Elisabeth

    SvarSlett
  10. Så koselig du gjør det! Her har ikke vinteren sluppet taket, kom litt snø i natt også er det flere minusgrader hver natt.. Kvistene mine med røde sløyfer står fortsatt på trappa og pynter litt men skal nok fram med mer vårlig når det blir god temp på natta :) Blir jo så inspirert til å lage til der av blogginnleggene dine:)

    SvarSlett
  11. Kjempekoselig. Blir litt inspirert her av deg.
    Klemz

    SvarSlett
  12. Så hyggelig og vårlig! Ja, man føler behov for å ta frem våren nå, og pynte med kvister og vårblomster! Ønsker deg en fin dag! Klem Cathrine :-)

    SvarSlett

Eg blir utruleg glad om du legg igjen nokre trivelege ord i kommentarfeltet! Har du ikkje eigen blogg, kan du under "kommenter som", velge navn/nettadresse og skrive namnet ditt øverst, hopp over feltet med nettside, så skrive kommentaren og trykk publiser. Eller du kan velge anonym og skrive kommentar og publiser. Det er kjekt om du også skriv namnet ditt og evt. mail-adresse i kommentarfeltet, slik at eg kan finne deg;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...