torsdag 23. februar 2017

Brikke i friske fargar


For mange år sidan var eg på eit kurs med Anne Beier Finnestad. 
Ho hadde ein løpar som modell, men eg ville heller sy kuvertbrikker. 
Her er den eine brukt som ei frisk og fargerik brikke på kjøkkenbordet.


Bakgrunnen er quilta med ujevne striper.


Applikasjonen består av mange lag stoff og kvar del er sydd rundt med frihandsfoten 
og trådfargar som passar til stoffa. Dei tynne svarte stripene som stikk fram, 
er quilta med svart tråd.
I midten er det sydd nokre frie effektar. Det vart mange lag å sy gjennom.


Ein svart lukkekant rammar inn dei friske fargane. 
Eg likar å ha fargerike detaljar på kjøkkenet.

12 kommentarer:

  1. Får herlig vårkjensle her.
    Koselig med tulipaner på 😊

    SvarSlett
  2. Ihhh hvor er de fine. Forårs bebuder, lige hvad vi trænger til. Troede våren var på vej, men nu vælter sneen ned her i DK. Brænde er hentet ind til brændeovnen og strikketøjet ligger klart
    God aften i stuen og weekend, når den kommer

    SvarSlett
  3. Nydeleg brikke.
    For meg som ikkje kan slikt handtverk er det som
    ein draum. Tenk å kunne lage noko så fint.

    SvarSlett
  4. Den ble kjempefin. Veldig anvendelig størrelse også.
    Klem

    SvarSlett
  5. Denne likte jeg! Så fine og fargerike applikasjoner.

    SvarSlett
  6. Herleg brikke, og tulipanane får meg til å tenkje vår. Vi fekk snø i dag, og det var ikkje meg som hadde bestilt det.

    SvarSlett
  7. Jeg tenkte på vår jeg også! Fargerikt og friskt til kjøkkenet! Våren er vel gjerne like rundt hjørnet på dine kanter. Lite som minner om vinter her også, men snøen kommer nok i løpet av mars. To korte skiturer hittil i vinter er ikke mye å skryte av. Vinterferien starter denne helga her i Buskerud, men som pensjonist uteblir den gode feriefølelsen. Men det er deilig å disponere tida si sjøl, Mye strikketid og turtid er bra.

    Ønsker deg ei fin uke!

    Klem

    SvarSlett
  8. Fantastisk du har sydd. Herlige farger. Veldig hyggelige blomster.
    Her er snø smeltet, vi har hatt regenvær og nå kommer solen og første
    blomster i hagen... så fint å se.
    God uke fortsatt. Hilsen fra Viola

    SvarSlett
  9. De passer jo kjempefint på kjøkkenet. Da ser det frisk og vårlig ut.

    SvarSlett
  10. Søt og vårlig brikke i friske farger!

    SvarSlett
  11. Så flott den var! Tenk om man bare kunne sy, du.... sukk!

    SvarSlett
  12. Lekre spisebrikker. Helt enig med deg, fint med litt farger på kjøkkenbenken.

    SvarSlett

Eg blir utruleg glad om du legg igjen nokre trivelege ord i kommentarfeltet! Har du ikkje eigen blogg, kan du under "kommenter som", velge navn/nettadresse og skrive namnet ditt øverst, hopp over feltet med nettside, så skrive kommentaren og trykk publiser. Eller du kan velge anonym og skrive kommentar og publiser. Det er kjekt om du også skriv namnet ditt og evt. mail-adresse i kommentarfeltet, slik at eg kan finne deg;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...