lørdag 9. april 2016

Utfordring i quiltelaget


I Molde Quiltelag har vi hatt ei utfordring der vi fekk utdelt ein stoffbit
og velge sjølv kva vi ville sy. Eg valgte å bruke heile biten til bakgrunn, 
og resultatet etter bruk av frie teknikkar blei slik.


Ein blå flekk utnytta eg til dam. 
Eg har brukt organsa og garn og stoppefoten. 
Det kvite har eg dandert av eit effektgarn
og nederst er det fjør.


Her er dekoren ulike effektgarn og gamle skjorteknappar.


Det er artig å leike seg med ulike materiale og stoppefoten.


No er det lenge sidan eg har sydd til naturprosjektet mitt, 
så no fekk ein bjørkekvist bli til eit tre. 
Dei tynne blada er festa berre med eit sting eller to for hand. 
Den brune tråden som går på tvers i bakgrunnen, 
er silkegarn frå bestemor.


Det heile starta med å frihandsquilte ut ifrå mønstringane 
i stoffet, og eg var bestemt på at ein fugl skulle vere med. 
Denne er laga av mange lag tyll.
Du kan så vidt skimte bakgrunnen gjennom.


Til skyane har eg brukt både tyll, angelina og chiffong.


 Stoffet inviterte til landskap for meg.


Og så blir den meir innhaldsrik med stæsj og quilting. 

Om du har lyst å sjå alle resultata, 
kan du klikke HER

22 kommentarer:

  1. Det var fantastisk flott, og du har virkelig brukt fantasien, og boltret deg i sting, stoff og detaljer! Ønsker deg en riktig god helg! Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  2. Her har kunstnaren virkeleg utfalda seg.
    Det er så vakkert og spennande, tenk så flott å ha det på veggane.

    God helg frå Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Helt utrolig hva du får til. dette var lekkert !

    SvarSlett
  4. Nydelig bilde! Du er kjempeflink å få brukt forskjellige materialer og trylle fram kunstverk. Gøy å se hva de andre hadde laget også. Samme utgangspunkt, og alle de flotte resultatene. Kjekt med slike utfordringer.

    SvarSlett
  5. Artig utfordring, og veldig artig at det vart så mykje forskjellig!

    SvarSlett
  6. Det må være inspirerende å være med i dette laget! Så mange fine løsninger på utfordringa! Din er også veldig fin, som vanlig vil jeg si.

    Ønsker deg ei fin uke!

    Klem

    SvarSlett
  7. Utrolig flott quilt, så spennende med så mange ulike materialer. Ønsker deg en fin uke :-)

    SvarSlett
  8. Så flott den ble. Og det ble de andre også for ha kikket inn å sett der :)

    SvarSlett
  9. Det blev jo et helt maleri.

    SvarSlett
  10. Vilket fantastiskt arbete ni gjort. Måste verkligen vara trevligt att vara tillsammans och skapa något. Mycket,mycket vackert.

    SvarSlett
  11. Ååååå så nydelig. Jeg fikk faktisk noen assosiasjoner til Teodor Kittelsen sine bilder da jeg så applikasjonen din.

    SvarSlett
  12. Flott og spennende bilde, artig med effekten av de ulike materialene du har brukt! Spennende bidrag fra de andre i quiltelaget også!

    SvarSlett
  13. Så vakkert. Kunst på høyeste plan. Mange detaljer, vakre farger og man blir glad når en ser ett slikt arbeid. Skulle likt å hatt det på veggen min:-)

    SvarSlett
  14. For en fin blogg du har! Mange flotte prosjekter og hyggelig stemning.

    SvarSlett
  15. For en flott quilt, Edny, du har sannelig fått mye ut av stoffbiten din!

    SvarSlett
  16. Så koselig bilde du fikk frem her, nydelig quilt :-)

    SvarSlett
  17. Nydelig! Så mye fint ut av en stoffbit :))

    SvarSlett

Eg blir utruleg glad om du legg igjen nokre trivelege ord i kommentarfeltet! Har du ikkje eigen blogg, kan du under "kommenter som", velge navn/nettadresse og skrive namnet ditt øverst, hopp over feltet med nettside, så skrive kommentaren og trykk publiser. Eller du kan velge anonym og skrive kommentar og publiser. Det er kjekt om du også skriv namnet ditt og evt. mail-adresse i kommentarfeltet, slik at eg kan finne deg;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...