søndag 24. april 2016

Nye toalettvesker



Eg har prøvd å sy mange ulike toalettvesker, 
og har vore ute etter enkle måtar å sy i glidelås. 
Så fann eg ein link med gode forklaringar.


På bloggen All Momas Quilt er ein fin 
tutorial som eg likte godt.
Først laga eg denne toalettmappa.


Alle saumar er skjulte, 
og sidan glidelåsen er lengre, kan den opnast heilt opp.


Glidelåsen er sydd i først.
Så blir sidesaumane sydd, 
og etter vrenging er det laga ein støttesaum rundt glidelåsen.


Dagen etter laga eg ei ny toalettmappe for å 
sjå om eg hugsa framgangsmåten. 
Og det gjekk bra :-)
Her tok eg glidelåsen kortare.


Eg la også inn ein trekant å halde i når glidelåsen skal opnast. 
Det er også kjekt å feste litt pynt i glidaren.


Det blir nok fleire mapper med denne framgangsmåten. 
Tusen takk til Maria Harrets for flotte forklaringar.


9 kommentarer:

  1. Veldig fine toalettmapper, og så fint som du syr! Flott håndverk! Dette blir kjekke presanger, som de er eller med litt innhold.

    Ønsker deg ei fin uke!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så fine toalettvesker! Det alltid kjekt med forklaringer til andre måter å sy på enn en pleier. Takk for at du linker til god veiledning. Ha en fin ny uke! :-)

    SvarSlett
  3. Kjempefine toalettmapper.
    Men dette er ikkje for amatørar, det vil eg påstå..
    Gratulere med overstått bursdag forresten !!

    Ha ei fin siste aprilveke :)

    SvarSlett
  4. Kjempelotte, legger du noen ut tilsalgs??

    SvarSlett
  5. Fine toalettmapper! Med den trekanten ligner den ene litt på en fugl - med nebb og stjert. :-)

    SvarSlett
  6. Tack för att Du visar oss länken där Du hittat beskrivningen till Dina fina toalettväskor.

    Dollandesign

    SvarSlett
  7. Fine toalettmapper og supert med enkle løsninger på glidelåser :)

    SvarSlett
  8. De var flotte, så flink du er! God helg!

    SvarSlett

Eg blir utruleg glad om du legg igjen nokre trivelege ord i kommentarfeltet! Har du ikkje eigen blogg, kan du under "kommenter som", velge navn/nettadresse og skrive namnet ditt øverst, hopp over feltet med nettside, så skrive kommentaren og trykk publiser. Eller du kan velge anonym og skrive kommentar og publiser. Det er kjekt om du også skriv namnet ditt og evt. mail-adresse i kommentarfeltet, slik at eg kan finne deg;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...