torsdag 1. januar 2015

Måtte 2015 bli eit godt år.


Nytt år og nye moglegheiter heiter det. Her er eit lite snitt av nyttårsbordet vårt. 
Englar og blomster skal få prege det første innlegget om mine tankar for året som ligg ubrukt framfor oss.
 2015 er Friluftsåret. Det betyr vel at eg bør bli flittigare med utflukter i naturen. 
Eg kjem heilt sikkert til å sanke både kvistar og meir i naturen i år også.

På Wikipedia står det at 9. april er det 75 år sidan Tyskland invaderte Noreg. 
Eg vil heller fokusere på at 8. mai er 70 år sidan krigen slutta her i landet.
Måtte det bli fred for alltid for alle, sjølv om eg veit at det er ein ønskjedraum.


Vi var fem til bords i går kveld, og det stod pinnekjøt på menyen. 
Dessverre så er det ikkje alle som kan spise seg mette eller kose seg i eit varmt hus.


Eg likar å pynte bord, og denne gongen blei det turkis, lilla, sølv og natur i tillegg til det lyse. 
 Og alle fekk ei rose ved sin kuvert.


Måtte det bringe lykke og at ingen opplever vonde ting, sjølv om eg veit at det er for godt til å vere sant. Både kong Harald og statsminister Erna Solberg hadde fokus på mobbing i sine nyttårstalar.


Det er viktig både å sjå og bli sett, 
og det er viktig både å hjelpe og få hjelp.


Hyllene i gangen fekk litt ekstra pynt. 
Alle bør være trygge og føle seg vel saman med andre.


Tulipanar frå eit vennepar er omkransa av englar. 


Eg laga ein del dekorasjonar som gåver, og ein til å ha sjølv. 
Denne skulle liksom vere på nyttårsbordet, men det blei gløymt til eg hadde fylt opp med andre ting. 
Men den gjorde seg bra på hylla i sittekroken også. 

1.januar for tre år sidan blei bloggen min starta, så det betyr at det er bloggbursdag i dag;) 
Det er så kjekt å sjå tilbake på hendingar og ting eg har laga. 
Og for seinare vil eg ta med dagens status:
303 innlegg, 3633 positive kommentarar, 
235 følgjarar og 165.000 sidevisningar. 

Tusen takk for at du er med og held liv i bloggen min! 
Det gir inspirasjon til å halde fram, og kvar einaste kommentar gleder meg. 
Eg ønskjer deg det beste for året vi har starta på!

Og kanskje kjem det ein give-away når det lir på også;)





11 kommentarer:

  1. GODT NYTT ÅR!
    Og gratulere med blogge bursdag!
    Nydeleg bord du hadde laga.

    Vi bloggast :-)

    SvarSlett
  2. Så mye spennende du har inne på bloggen din. Legger meg til som følger, for her har jeg lyst til å komme tilbake :-) Godt nytt og kreativt år !

    SvarSlett
  3. Nydelige dekorasjoner du har :-) Ett spørsmål til ang. kransene: Hva limer du med? Limpistol eller annet lim?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk;) Jeg bruker limpistol, Bjørg, men det ble mange brente fingertupper til jul;)

      Slett
    2. Tusen takk for svar. Ja, det kan gå en "smule varmt" når man bruker limpistol :-)

      Slett
  4. Gratulerer med et års jubileum. Ser at vi åpna bloggene våre med bare noen dagers mellomrom du og jeg. Kjekt å se innom her. Du lager så mye spennende og flott, og er superflink til å blande materialer og flette naturen inn. Fine tanker, nydelig nyttårsbord, og flotte bilder du viser fra nyttårsfeiringen deres. Ønsker deg et godt nytt år, og jeg vil følge med på bloggen din i 2015 også.

    SvarSlett
  5. Gratulerer med tre år på bloggen, koselig å følge deg, du kommer med så mye kreativt. Riktig godt nytt år til deg.
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  6. Godt nytt år til deg!..og gratulerer med vel overstått bloggbursdag:)
    Gode tanker rundt starten på et år; synes det er godt med alle nye og ubrukte år, at her kan man legge noen planer, men ikke legge lista for høyt;)
    Tror 2015 blir et godt år, jeg liker tallet;)
    Klem;)

    SvarSlett
  7. Hei Edny! Så hyggelig det var hos deg nyttårsaften! Ja, det er viktig å ta vare på hverandre, og bli sett, og vi får håpe 2015 blir et år der alle vil føle seg verdsatt og ha det godt! Jeg gratulerer med blogg-bursdagen som var, og gleder meg til å følge deg fremover! Takk for alle hyggelige kommentarer på bloggen min i året som gikk - det varmer! Med ønske om et riktig godt nytt år! Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  8. Godt nytt år og gratulerer med bloggjubileum! Jeg er så enig med deg, det er viktig både å se og å bli sett. Det er fine ord og tanker å ta med seg videre i det nye året.
    Ha en fin uke videre :)

    SvarSlett
  9. Flott pynt for det nye året! Her i huset ble det servert kalkun på nyttårsaften. Pinnekjøtt stod på menyen julaften. Eldstegutten som kom hjem på juleferie lærte oss en ny vri ang. pinnekjøtt. Isteden for pinner ble store fine poteter med skall lagt i bunnen av pinnekjøttgryta. De kokte i gryta sammen med kjøttet hele tiden. Var meget spent på resultatet, men potetene var like hele og fantastisk gode. Sønnen har lært dette av en kompis som er pølsemaker. Kan anbefales på det varmeste. Også plassbesparende på komfyren.

    SvarSlett

Eg blir utruleg glad om du legg igjen nokre trivelege ord i kommentarfeltet! Har du ikkje eigen blogg, kan du under "kommenter som", velge navn/nettadresse og skrive namnet ditt øverst, hopp over feltet med nettside, så skrive kommentaren og trykk publiser. Eller du kan velge anonym og skrive kommentar og publiser. Det er kjekt om du også skriv namnet ditt og evt. mail-adresse i kommentarfeltet, slik at eg kan finne deg;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...