fredag 22. februar 2013

Vestlandstreffet i Molde i år


Vestlandstreffet blir arrangert i Molde 11.-13- oktober. Det er oppretta ein eigen blogg, og der er faner med praktiske opplysningar i forhold til plass, program, kurs m.m. Ein eigen komité i Molde Quiltelag har jobba lenge med dette, og dei har gjort ein kjempejobb med å legge til rette for at det skal bli ei minnerik helg for alle quilteinteresserte. Velkommen til Molde i oktober!

Eg skal forresten ha englekurs der, og modellane er under planlegging;) Tusen takk for alle dei herlege kommentarane eg har fått på englebarna mine i dei siste innlegga;) Det gleder meg, og gjer at englefamilien kjem til å vekse.

Molde Quiltelag står som arrangør for Vestlandstreffet. Til 10-årsjubiléet i 2002, blei dette flotte Moldeteppet sydd gjennom eit samarbeidsprosjekt. Her er Molde i eit nøtteskal med fjell, sjø, jazz og roser. Eg syns dette teppet er både flott og gjennomført, og det blir heilt sikkert å finne utstilt på treffet;) Øverst er byvåpenet og logoen til laget.

11 kommentarer:

  1. Høres kjekt ut for dere som kan sy. Elsker din flotte engel under her. Nyt helga.
    klem

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde..
    Ja skulle bodd litt nærmere så enn kunne vært med på kurs :-)
    Fin dag..

    SvarSlett
  3. Flott teppe som viser essensen av Molde !
    Heilt nydeleg.
    Lukke til med engleprosjektet ditt :)
    Ha ein fin fredag !
    Anne-Mari

    SvarSlett
  4. Hei! Tusen takk for at du prøvde å hjelpe meg med mine problemer på bloggen min. Vet ikke om jeg helt fikk det til, men det er blitt bedre :) Forøvrig så koser jeg med om dagen med min søster og hennes familie fra Molde ;)

    SvarSlett
  5. Gleder meg til treffet. Tror det blir bra.

    God helg

    Astrid

    SvarSlett
  6. Flott Moldeteppe!
    Skulle bodd litt nærmere, så hadde jeg dratt på Vestlandstreffet!

    SvarSlett
  7. Kjekt med Vestlandstreff :))

    SvarSlett
  8. Hei! Har lest programmet, ser spennende ut, og kurset ditt frister!! Flott teppe av Molde, en by jeg har vært mye i ! God helg og kos deg med englene :)

    SvarSlett
  9. Helt utrolig flott teppe!

    Ha en riktig fin helg. :)

    SvarSlett
  10. Hei!
    Ja, det var et utrolig flott teppe - for et arbeid å lage det!

    Med ønske om en flott søndag!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  11. Dette blir et bra treff. Mange spennende kurs:))

    SvarSlett

Eg blir utruleg glad om du legg igjen nokre trivelege ord i kommentarfeltet! Har du ikkje eigen blogg, kan du under "kommenter som", velge navn/nettadresse og skrive namnet ditt øverst, hopp over feltet med nettside, så skrive kommentaren og trykk publiser. Eller du kan velge anonym og skrive kommentar og publiser. Det er kjekt om du også skriv namnet ditt og evt. mail-adresse i kommentarfeltet, slik at eg kan finne deg;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...