torsdag 14. februar 2013

Uglepost med valentinehelsing


Ei lita valentine-helsing er no kjekt å få i postkassa, og når mottakar er glad i både ugler og sjokolade, så var det ein grei kombinasjon. Hos Chica Circle fann eg søte ugler til å skrive ut. Eg fann også ei eske med gjennomsiktig lokk som passa. Eg er kronisk å samle på emballasje + litt (mykje) meir, for ein veit aldri kva ein kan få bruk for.


Ugledelane blei limt til lokket, og sidan dette skulle sendast, festa eg sjokoladane med litt lim nedi eska. Og hundar kan ikkje ete sjokolade, så då blei det ein godbit i staden.


Alt fekk plass i eska, og posten sørga for at helsinga kom fram på den rette dagen.


Håper jentene mine har hatt ein fin Valentine-dag;)

14 kommentarer:

  1. Kjempefint og kjempekoselig, rett og slett.
    Klem

    SvarSlett
  2. Så flott og søt ugle-eske!!
    Regner med både Birgitte og Bianca vart fornøyd no ja:))
    Ha en fortsatt fin kveld:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Ja, heldig er de som får denne overraskelsen i posten:-)
    Jeg har litt av samme manien...samler på fine esker. Kan være kjekt å ha...:))

    SvarSlett
  4. Koseligste valentinegaven jeg har fått noen gang! Du vet helt klart hva jeg liker best:) Tok meg selv i å spise flere sjokoladehjerter før det slo meg at jeg ikke hadde tatt bilder, så det var bra du hadde tenkt så langt;) Sjokoladelysten tok visst overhånd... Tuusen takk for den fineste gaven:)

    SvarSlett
  5. Hehe Søøt ugle! heldige mottagere.

    SvarSlett
  6. Så artig gave og gji i dag.:)Og ugla er så søt.og vil nok tro att sjokoladen, smaker spesielt godt når man får den i en slik flott innpakning:)Fin kveld til deg.

    SvarSlett
  7. Kjempesøt og smakfull gave! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  8. Så fin og god gave du fikk :-)

    SvarSlett
  9. Du er så kreativ !!
    Heldige dei som får så fin gåve :)

    Ha ein fin fredag.
    Anne-Mari

    SvarSlett
  10. Forseggjort og smakfull gave i posten! Lykke! Koselig å lese at Birgitte ble glad for omtanken.

    Riktig god helg!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  11. Så omtenksom og herlig gave å gi bort! Du er jo så kreativ :)
    Jeg samler også på mye rart, vet aldri hva man får bruk for Hehe.

    Ønsker deg en god helg fylt med glede :) klem

    SvarSlett
  12. Original, søt, morsom og ikke minst spiselig gave! Så koselig å få en så fin gave:)

    SvarSlett
  13. Nei noe så kreativt!! Heldig den er som fikk dette i posten.
    Jeg samler også, men glemmer å bruke det. Flink du er!

    Ha en fin søndagskveld.

    klemmer fra Hjørdis

    SvarSlett

Eg blir utruleg glad om du legg igjen nokre trivelege ord i kommentarfeltet! Har du ikkje eigen blogg, kan du under "kommenter som", velge navn/nettadresse og skrive namnet ditt øverst, hopp over feltet med nettside, så skrive kommentaren og trykk publiser. Eller du kan velge anonym og skrive kommentar og publiser. Det er kjekt om du også skriv namnet ditt og evt. mail-adresse i kommentarfeltet, slik at eg kan finne deg;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...