søndag 6. mars 2022

Bloggvenner?

Jeg er lei meg for at bloggen har ligget brakk i mange år, men det er jo mye som har skjedd på det kreative plan likevel. Nå lurer jeg på om det fortsatt er ivrige håndarbeidsbloggere her, slik at det er noen som vil komme på besøk om jeg lager nye innlegg om ting jeg har laget? Blir veldig glad om du skriver en kommentar til meg i tilfelle :-) 

Nå har jeg fått melding om at kommentarene ikke blir publisert. Det er synd, og jeg prøver å finne ut av det. Om flere opplever det, så send meg gjerne en melding til ednyreiten@hotmail.com 

Det er jo kommentarer og tilbakemeldinger som er så hyggelig å få. Legger ved et bilde av en toalettveske, sydd til gave til en motorsykkelkar.


 

1 kommentar:

  1. Så koselig at du la ut et nytt innlegg :) Jeg blogger sånn innimellom (noen ganger ofte, andre ganger kopieres innlegg fra Instagram inn) det er en veldig fint måte å huske tilbake på - og holde kontakt med andre. :) Hilsen Tonje (http://shadesofnemo.blogspot.com)

    SvarSlett

Eg blir utruleg glad om du legg igjen nokre trivelege ord i kommentarfeltet! Har du ikkje eigen blogg, kan du under "kommenter som", velge navn/nettadresse og skrive namnet ditt øverst, hopp over feltet med nettside, så skrive kommentaren og trykk publiser. Eller du kan velge anonym og skrive kommentar og publiser. Det er kjekt om du også skriv namnet ditt og evt. mail-adresse i kommentarfeltet, slik at eg kan finne deg;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...