fredag 21. april 2017

Årets tristaste dag


21.april er ein trist dag i vår familie. Den siste dagen min søster var 13 år,
mista ho livet på fjelltur. På 14års-dagen blei ho lagt i kista.
Denne vakre brikka med hardangersaum har ho brodert. 
Den er eit kjært minne for meg.


Rundt bestemor si symaskin har eg både englar og gode minner.

 

Der ligg også denne nydelege brikka.


Fint og nøyaktig brodert, og med holsaum rundt falden.
Ho var så flink trass sin unge alder.


Eg tok med ein blomsterbukett til min mor i dag.


Ho hadde tent lyset i denne, som er laga som minne.


Så var eg på grava og planta litt blomster. 
Det er ikkje så mykje som tåler å vere ute endå, 
men det blei fint.



Sorga vil alltid vere der. Godt å kunne minnast. 
Dette innlegget laga eg eit tidlegare år.

9 kommentarer:

  1. Så fint dere minnes henne, jeg vet ikke hvordan det er men kan tenke meg at en aldri kommer helt over noe slikt..
    Hun må ha hatt evner innen håndarbeid som laget slik søm når hun var så ung. Klem fra Beth

    SvarSlett
  2. åå, vi har alle våre slike triste dager, klem til deg

    SvarSlett
  3. Fine minneinnlegg både dette og det du la lenke til.
    Ei så tragisk hending sit nok spikra i sinnet for dokke alle.
    Me andre kan berre ane korleis det er.
    God klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  4. Det må ha vært en forferdelig opplevelse Edny.
    Godt å ha så vakre håndarbeider etter henne, fine minner det.

    SvarSlett
  5. En upplevelse som ingen vill vara med om men får ej välja. Ser att hon var född samma år som jag. Otroligt fint hardanger hon broderat i sin unga ålder. Hardanger var pop på den tiden för här i Finland broderade vi också hardanger. En syster glömmer man knappast och så vackra blommor du minns henne med.

    SvarSlett
  6. <3 Det var et vakkert minneinnlegg om din søster, som jeg forstår du har hatt et savn etter i alle år! Det hun hadde brodert blir ekstra viktig for deg, og så godt at du har disse tingene! Jeg ønsker deg en fin og vårlig søndag! Klem Cathrine <3

    SvarSlett
  7. Jeg har tenkt på deg hele helga. Mener jeg husker denne tragiske ulykka fra 60-tallet, og at den gjorde et sterkt inntrykk på oss den gangen også. Det er jo ikke så langt fra mitt hjemsted og ditt.

    Gode tanker til deg fra Ingunn

    SvarSlett
  8. Vakre minner er gode minner.

    SvarSlett
  9. Du har en fin tradisjon å ta vare på i måten du minnes din søster.

    SvarSlett

Eg blir utruleg glad om du legg igjen nokre trivelege ord i kommentarfeltet! Har du ikkje eigen blogg, kan du under "kommenter som", velge navn/nettadresse og skrive namnet ditt øverst, hopp over feltet med nettside, så skrive kommentaren og trykk publiser. Eller du kan velge anonym og skrive kommentar og publiser. Det er kjekt om du også skriv namnet ditt og evt. mail-adresse i kommentarfeltet, slik at eg kan finne deg;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...