lørdag 21. november 2015

Motbakke og messe


I dag er messe på Rådhuset i Molde, og eg har laga dette bildet som er 30x90cm.
Det var stort og tungt å sy rundt kvar stein, men det var verd strevet.


Personen er av silke, og eg har brukt garn, effekttråd, tyll og organsa til dekor på bakgrunnen.


Av og til kan ting var tunge og vanskelege, 
og alt verkar som motbakkar.


Men kjem ein seg oppover, 
kan ting lysne sjølv om vegen var tung å gå.

Etter kvart blir ting litt lysare og lettare.

Utsikta blir betre og vidare, 
og kanskje nye moglegheiter kjem til syne. 

Her er innlegget frå det forrige motbakkebildet.

13 kommentarer:

  1. Noe av det flotteste jeg har sett. Og veldig godt illustrert også. Lykke til med messen!!

    SvarSlett
  2. Veldig fint dette også! Motivet er teksten kan godt gjentas. Håper du har godt salg på de fine produktene dine.

    Riktig god helg fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Flott bilde som illustrerer ett av mine favorittordtak ♥
    Ønsker deg ei god helg!
    Siri

    SvarSlett
  4. Eit meisterverk denne gongen også.
    Fin tekst og ikkje minst mykje pirkearbeid !!
    Kåpe du får salg på tinga dine.
    Lukke til !

    SvarSlett
  5. Så kjempefint og talende bilde. Flinke du.
    Klem

    SvarSlett
  6. Det ble et nydelig bilde, så flink du er :-)

    SvarSlett
  7. De er kjempeflotte disse motbakkebildene du lager. Her er mange timers arbeid med søm rundt hver stein. Flott ordtak! :-)

    SvarSlett
  8. Litt av en motbakke! Den tar det tid å forsere! Det har nok tatt litt tid å sy rundt steinene... Fint ble det. - Hjertet som jeg vant hos deg en gang, står forresten fortsatt framme og pynter opp i stua mi ;)

    SvarSlett
  9. Oj, her var det mye fint. Gleder meg til aa foelge deg.

    SvarSlett
  10. Åh så mange stener du måtte sy rundt, men da du har nådd toppen er nok gleden stor når en ser resultatet av et så flott arbeid.

    SvarSlett
  11. det der var litt av et arbeid! Ha en herlig førjuls tid!

    SvarSlett

Eg blir utruleg glad om du legg igjen nokre trivelege ord i kommentarfeltet! Har du ikkje eigen blogg, kan du under "kommenter som", velge navn/nettadresse og skrive namnet ditt øverst, hopp over feltet med nettside, så skrive kommentaren og trykk publiser. Eller du kan velge anonym og skrive kommentar og publiser. Det er kjekt om du også skriv namnet ditt og evt. mail-adresse i kommentarfeltet, slik at eg kan finne deg;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...