søndag 20. september 2015

Nye trekantpungar


Eg prøvar meg fram med fleire trekantpungar,
og no har eg nesten alt slik eg vil ha det.


For ei tid tilbake gjekk eg på eit kurs med Bente Malm, 
der vi laga og dekorerte vårt eige stoff med bitar av ulike stoffkvalitetar, 
garn og effektar. Alt blei sydd saman og dekorert med frihandsquilting. 
No kom eg over ein slik bit eg laga, og det var nok til to små pungar. 
Artig å sjå kor ulike dei blei, sjølv om tilbehøret er likt;)


Slik er dei frå den eine sida.


Og slik frå den andre sida;)


Hempe i toppen, og snordekor i glidelåsen 
for å få betre tak.

9 kommentarer:

  1. Veldig fine!
    Slike små pungar er "gull verdt" å ha i veska for å halde system på alt rart ein dreg med seg :-)

    Fin ny veke!

    SvarSlett
  2. Desse blei heilt skjønne. Kjekt å lage eige stoff, det har eg og gjort i det siste.

    SvarSlett
  3. Så søte småpungene dine er. Utrolig hvordan de forskjellige stoffene kan bidra til helt ulike uttrykk. Hvor kjøper du tekst i stoff? Eller bruker du sjablonger og tekstilfarge?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk;) Hva slags tekst er det du mener, Janne? Er det de grå navnelappene du tenker på?

      Slett
  4. Kjempefine ble de! Så var det stilige å bruke stoff som du har dekorert så spennende! :-)

    SvarSlett
  5. Kor fine dei er.
    Det er ei fryd å sjå alt fine du lagar.

    Fin veke frå Anne-Mari

    SvarSlett
  6. Så flotte. Dei er som små kunstverk :)

    SvarSlett

Eg blir utruleg glad om du legg igjen nokre trivelege ord i kommentarfeltet! Har du ikkje eigen blogg, kan du under "kommenter som", velge navn/nettadresse og skrive namnet ditt øverst, hopp over feltet med nettside, så skrive kommentaren og trykk publiser. Eller du kan velge anonym og skrive kommentar og publiser. Det er kjekt om du også skriv namnet ditt og evt. mail-adresse i kommentarfeltet, slik at eg kan finne deg;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...