tirsdag 9. juni 2015

Hals i gåve og ny blogg


Til bursdagsgåve fekk eg eit nett med mange fine og nyttige ting frå Birgitte. 
Ho er flink å finne ut kva folk treng.
Bl.a. fekk eg denne deilige halsen i patentstrikk. 
Den er hennar eigen design, og ho har laga mønster, som ho deler gratis.
Innlegget med mønsteret finn du HER.

Birgitte har starta ein ny blogg som heiter Handmade by BiR.
Alle innlegga frå Birgittes forglemmegei er flytta dit.
Ta ein kikk innom, og eg veit det er mykje nytt på gang der;)


7 kommentarer:

  1. Så heldig du er!

    Takk for tipset.

    God natt!

    SvarSlett
  2. Ej hvor er den fin Edny og tusind tak for linket. Vil straks kigge på bloggen og opskrift. Tror mønsteret vil gøre sig godt i noget håndspundet garn.

    SvarSlett
  3. Så godt du kler den halsen! Kjempefin! Ble ferdig med en vest i går på pinne nr 6. Kanskje det blir en hals av restegarnet?
    I dag er det skikkelig surt her. Skal på sommerfest i barnehagen til Sigurd, medbrakt sjokoladekake som i gamle dager.. Nytt er det imidlertid at det både er laks og pølser på menyen. Bra.

    Ønsker deg en fin onsdag i regnværet!

    Klem

    SvarSlett
  4. Deilig og varm hals.
    Trengs også no, midt på sommaren...

    God onsdag.

    SvarSlett
  5. Flott hals. Kjekt med oppskrift også.
    Klem

    SvarSlett
  6. Heisann
    Det er jo du som er mamman til Birgitte, jo!!!!
    Og den halsen hun har strikket til deg, kler deg så godt. Den er fin.
    Plutselig ble jeg lei å strikke store plagg ( min favorittsyssel) og nå strikker jeg jammen en hel haug med ankelsokker. Sokker har aldri vært min favoritt å strikke, så jeg vet jammen ikke hva det går av meg.
    Nå er pizzaen fortært, og et glass rødvin, strikketøy og en god bok står for tur.
    Ha en herlig helg. :)

    SvarSlett
  7. Hej! Tak for at du kikkede ind på min blog, og tak for de pæne ord. Nu har jeg kikket hos dig, og jeg synes vældig godt om det jeg ser. Ser også, at du er lærer, som jeg har været inden pensionen. Nu følger jeg dig. Hilsen Astrid

    SvarSlett

Eg blir utruleg glad om du legg igjen nokre trivelege ord i kommentarfeltet! Har du ikkje eigen blogg, kan du under "kommenter som", velge navn/nettadresse og skrive namnet ditt øverst, hopp over feltet med nettside, så skrive kommentaren og trykk publiser. Eller du kan velge anonym og skrive kommentar og publiser. Det er kjekt om du også skriv namnet ditt og evt. mail-adresse i kommentarfeltet, slik at eg kan finne deg;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...