torsdag 19. februar 2015

Sjalet Ruth


Då Birgitte utvikla mønsteret til sjalet "Ruth", var eg prøveheklar. 
Det som er spesielt med dette sjalet er fellinga i sidene, slik at det blir avlangt og ikkje trekanta. Det gjer at det blir lett å dandere og det legg seg fint. Samtidig er det veldig godt å ha på.




Sjalet er hekla i Baby Merino, og eg brukte fargar som passar til det meste.
Trur eg skal lage meg eit (eller to) einsfarga sjal også!


Og no etter at eg har brukt sjalet mange gonger, og endeleg lagar innlegg, 
så oppdagar eg at eg har gløymt å lage duskar!!
Men flott, for no har eg fått gjort det også;)
HER er link til det opprinnelege sjalet og mønsteret.

Til slutt skal du få eit gåvetips: Gi mønster og garn til ein handarbeidsglad person,
om du ikkje heller vil gi eit ferdig sjal då.
Kjekt å få begge deler.

14 kommentarer:

  1. Veldig fint sjal, i flotte farger. Nydelig heklet, er litt misunnelig på alle dere som kan hekle, for dette er noe jeg absolutt ikke mestrer. Ønsker deg en fin helg :-)

    SvarSlett
  2. Nydeleg sjal!
    Har fått dilla på sjal og halsar.
    Varmar så godt.

    fin helg til deg :-)

    SvarSlett
  3. Akkurat dette med å dandere et trekantsjal på et akseptabelt vis er ikke alltid så lett. Denne oppskriften er derfor gull verd. Takk for tips om gaveidé. Kunne være en flott gevinst i husflidslaget dette :)

    SvarSlett
  4. Den är jättefin!
    Älskar blått och brunt tillsammans!
    Ha det gott!
    Maja

    SvarSlett
  5. Så flott eit sjal! Likte veldig godt fargane:) Saknar såååå å kunne hekle! Etter at eg opererte tommelleddet mitt hausten 2013 har eg ikkje kunna hekle lenger. Tommelen er for stiv.Og eg som hekla såå masse før! Men det er heldigvis mykje anna eg klarer då:) Fint bilde av deg forresten;) Ønsker deg ei fin helg!

    SvarSlett
  6. Nydeleg sjal, kanskje eg skulle prøvt meg på eit slikt.
    I alle fall er det ull som trengs, eigentleg nesten heile året...

    God helg frå Anne-Mari

    SvarSlett
  7. Kjempefint sjal! Så smart at det ikke er helt trekantet!

    SvarSlett
  8. Så godt du kler dette sjalet! Et godt tips for meg, for jeg ser for meg at det blir lettere å hekle enn strikke når jeg kommer i gang med handarbeid igjen.

    God helg fra Ingunn

    SvarSlett
  9. Det var et flott sjal som passet deg perfekt! Ha en herlig lørdags kveld!

    SvarSlett
  10. Det var et nydelig sjal, virkelig! :) Herlige farver, og ja, passer til det meste, helt enig :) ...hmm, dette fikk jeg lyst å prøve meg på, må ta en titt på dette mønsteret...

    SvarSlett
  11. Det var eit flott og praktisk sjal i fine fargar. Så flink ho er Birgitte som har designa det :)

    SvarSlett
  12. Så utrolig lekre farger :) Nydelig!

    SvarSlett
  13. Ååå det ble fint og så fine farger.
    God ny uke til deg.

    SvarSlett
  14. Lekkert! Og herlige farger! Det kledde du godt :)

    SvarSlett

Eg blir utruleg glad om du legg igjen nokre trivelege ord i kommentarfeltet! Har du ikkje eigen blogg, kan du under "kommenter som", velge navn/nettadresse og skrive namnet ditt øverst, hopp over feltet med nettside, så skrive kommentaren og trykk publiser. Eller du kan velge anonym og skrive kommentar og publiser. Det er kjekt om du også skriv namnet ditt og evt. mail-adresse i kommentarfeltet, slik at eg kan finne deg;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...