torsdag 31. juli 2014

Innpakning og premie


Eg likar å lage innpakning som passar til gåva, 
og slik blei pakken med tennbrikettboksen frå forrige innlegg. 
Ein stor gråpapirpose med helsing, band og store kongler. 
Hald varmen, var budskapet;)


Boksen passa heldigvis inn med paret, som faktisk har mange vedfyringar i huset;)
Det var så kjekt å besøke dei og sjå kor fint, praktisk og koseleg dei hadde ordna det.


Og då eg kom heim, låg det faktisk pakke og venta på meg også:) 
Snille Sigrid hadde trekt ut meg som vinnar på bloggen sin, Refleksjon på livsvegen
Besøk den koselege bloggen! Ho er veldig flink å skrive og ta bilder som passar til.


Praktiske duklodd er kjekke å ha. Og eg reknar med at det blir mange fine sommardagar endå.


Tusen takk, Sigrid! Eg trur du veit at eg er glad i både stein og hjerte, -og i god mat på bordet;) 


4 kommentarer:

  1. Så kjekt!
    Glad du likte ♥ opphenga.
    Kan vere kjekke å ha utover hausten desse.
    Tenkte desse ville passe til deg.

    klem frå skoddehavet

    SvarSlett
  2. Så fine gaver å både gi bort og få.
    Er alltid så artig å være den heldige på give awayene :)
    Klems

    SvarSlett
  3. Så flott premie og innpakning, koselig å få!
    Og jammen har du fått en flott premie du også :)
    Jeg må gå inn å sjekke ut den bloggen du anbefaler her…

    Ønsker deg fortsatt gode sommerdager :) klem

    SvarSlett
  4. Presanger skal være spennende både utapå og inni, og det så definitivt din! Jeg setter mer og mer pris at det er lagt tid og omtanke i en gave.
    Gratulerer med nye duk-lodd! Fine!

    God mandag til deg! Her er det grått, litt regn i lufta. Hanne, Ola og vesle Martinus kommer fra Kristiansund i kveld, og det blir nok ekstra kjekt for Sigurd å møte dem igjen.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett

Eg blir utruleg glad om du legg igjen nokre trivelege ord i kommentarfeltet! Har du ikkje eigen blogg, kan du under "kommenter som", velge navn/nettadresse og skrive namnet ditt øverst, hopp over feltet med nettside, så skrive kommentaren og trykk publiser. Eller du kan velge anonym og skrive kommentar og publiser. Det er kjekt om du også skriv namnet ditt og evt. mail-adresse i kommentarfeltet, slik at eg kan finne deg;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...