søndag 27. april 2014

Reparasjon av bilsete


Mannen hadde fått hol i bilsetet, og det måtte reparerast. 
Ein skinnlapp blir no visande uansett, så kvifor ikkje gjere litt ekstra ut av det? 
Ein skinnlapp i ei passande gråfarge blei klipt i ein bladfasong, og fekk nervar ved hjelp av ein grov tråd i symaskina.


Skinn er ikkje det beste å sy, men med matpapir under gjekk det fint. 
Det var berre å rive vekk etterpå.


Neste steg blei litt vanskelegare, for setet er både forma og glatt. 
Korleis få lappen til å feste seg utan å halde heilt til limen hadde tørka?
Tape blei ei god hjelp her;)


Ja, ja, det er ikkje alle som har ei slik bot på bilsetet. 
Det er sikkert ingen andre heller.


Her er utgangspunktet etter å ha fått litt fyll og blitt snurpa saman.


Mannen var litt skeptisk til idéen min,men det blei godkjent til slutt;) 
Og eg må innrømme at eg var litt spent på resultatet sjølv også. Kjekt å kunne vere litt kreativ.
Kanskje det kan vere ein idé til andre med flenger i eit bilsete, ein stol eller ein sofa? 
Og eit ekstra tips: Limet som til slutt fungerte var Casco Kontaktlim.

Tusen takk for alle fine kommentarar til innlegget om søster mi. Det varma veldig! 
Eg har dessverre ikkje fått laga premie til blogglotteriet endå, men det skal bli;)
Takk til deg som er innom bloggen min! Ønskjer deg fine dagar.

13 kommentarer:

  1. Det er ganske sikkert bare en bil som har slik praktisk pynt ;)

    SvarSlett
  2. Så flott resultatet ble! :) Kreativt og smart!
    Ha en god dag! :)

    SvarSlett
  3. Hva er det du ikke får til? Du imponerer stadig! Dette gjorde seg virkelig, og det skulle bare mangle at mannen ble fornøyd.

    Ha en strålende dag! Her skinner sola i dag igjen. Marit og jeg skal gå tur og se etter traner langs elva.

    Klem

    SvarSlett
  4. Du altså, kreativ til tusen !!
    Fint og sjeldent vart det :)

    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  5. Er han ikke fornøyd med den bota, kan han sitte i et hullete sete!! synes det ble stilig jeg, og veldig kreativt:)

    SvarSlett
  6. utrolig! dette må jeg si var det mest kreative jeg har sett.....helt genialt, hva du finner på ....og den fineste bøtelappen jeg har sett :-)

    klem tone

    SvarSlett
  7. Så stilig det ble, og en kjempeidè for mange. Ha en fin 1. mai :))

    SvarSlett
  8. Hei Endy!
    Det var smart! Han må jo hadde blitt veldig fornøyd med dette, mannen din! "Kreativ kone jeg har!" tenkte han sikkert, selv om han ikke sa det høyt! Menn, vet du, de er ikke alltid så meddelsomme!

    Ønsker deg en fin ny våruke!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  9. Tror du har en god løsning på det meste. Dette ble jo nesten en severdighet, og setet ble så god som nytt.

    SvarSlett
  10. Stilig! Artig og fantasifull måte å reparere på!

    SvarSlett

Eg blir utruleg glad om du legg igjen nokre trivelege ord i kommentarfeltet! Har du ikkje eigen blogg, kan du under "kommenter som", velge navn/nettadresse og skrive namnet ditt øverst, hopp over feltet med nettside, så skrive kommentaren og trykk publiser. Eller du kan velge anonym og skrive kommentar og publiser. Det er kjekt om du også skriv namnet ditt og evt. mail-adresse i kommentarfeltet, slik at eg kan finne deg;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...