torsdag 6. desember 2012

Julegåve på quiltemøte


I Molde Quiltelag brukar vi å kose oss litt ekstra på julemøta. Då er det god mat, mange gevinstar og julegåver til medlemmane. Eg er i styret, og i år tok eg på meg å ordne med julegåvene. Sidan eg er i naturmodus, måtte det bli litt greiner og kongler med også.


Eg ville vise ein aktivitet, og gåva var det dei trengte for å lage sjølv. Krystallhjerter, perler, lintråd, kongler og kvistar blei fordelt i sandkakeformer.




Det blei lagt i posar frå Kremmarhuset saman med eit mønsterark, og posen blei lukka med kleklype. kvist og fjør. På mønsterarket skreiv eg forklaring på cupcakenåleputer og Hjerteuro. Hjerta fekk dei klippe opp sjølve av lengder eg hadde sydd på førehand. Desse hjerta er raske å lage. Sy saman to strimler filt på den eine langsida. (9-10 cm breie). Snu dei to andre langsidene mot kvarandre andre vegen, og sy ein saum. Klipp så opp bitar på 1-2 cm, og du har mange hjerter;)


Gåveposane blei samla i ei kasse saman med andre ting eg skulle bruke den kvelden.


Bileta av modellane blei dårlege, men det er altså filthjerter, fjør, perler, kongler og kvistar som er festa på ein lintråd. Mange laga sin uro den kvelden, og andre ville gjere det heime.


I år ville vi prøve koldtbord, der alle hadde med eit bidrag kvar. Og du så mykje god mat det blei!! Eg hadde med Kaffifromasj. Det kan hende eg kjem tilbake med oppskrifta i eit seinare innlegg.


Eg hadde også med prøvelappar og ferdige produkt frå naturprosjektet mitt, og fortalte litt frå prosessen fram til no.

8 kommentarer:

  1. Så koselige gaver - liker slikt!
    Kjempefine lapper du har laget, blir spennende å se prosjektet ditt ferdig!
    Ønsker deg en riktig fin dag!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  2. Takk for en kjempefin gave Edny og en koselig kveld. Jeg skal lage min i helgen.

    Det var kjekt å se prosjektet ditt. Lykke til videre med det.

    Astrid

    SvarSlett
  3. Så kjekt da. Det må være artig å være med deg på møte. Kos deg i førjulstiden.
    Klem fra Ann-Jorun

    SvarSlett
  4. Uroa er hengt opp i det lange smale glaset ved ytterdøra, det vart rett fint! Takker også for ein trivelig kveld, og for at vi får sjå kva du puslar med der ute på øya. Klem frå byen

    SvarSlett
  5. Så koselig innlegg. Tydelig at kreativiteten blomstrer hos dere. Sikkert mye forberedelse som ligger i forkant av et slikt arrangement. Og oppskrift på kaffefromasj - ja takk ! Jeg lager ofte grunnlovsdessert etter din oppskrift. Det gjør også flere av mine venninner, og bekjente av dem.

    SvarSlett
  6. å, for en flott presang å få! Det har sikkert vært en fin kveld ja:)

    SvarSlett
  7. Ekstra gøy med slike gaver som stimulerer og gir mulighet for å lage noe. Slike gaver liker jeg. :)

    Ha en forsatt fin helg. :)

    SvarSlett
  8. Høres ut som en morsom oppgave! Og så mye fint du har laget til naturprosjektet ditt! Gleder meg til å se og høre om det på årsmøtet i NQF i mars!

    SvarSlett

Eg blir utruleg glad om du legg igjen nokre trivelege ord i kommentarfeltet! Har du ikkje eigen blogg, kan du under "kommenter som", velge navn/nettadresse og skrive namnet ditt øverst, hopp over feltet med nettside, så skrive kommentaren og trykk publiser. Eller du kan velge anonym og skrive kommentar og publiser. Det er kjekt om du også skriv namnet ditt og evt. mail-adresse i kommentarfeltet, slik at eg kan finne deg;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...