tirsdag 18. desember 2012

Adventskalender til kollegaene



Eg likar veldig godt å lage små ting og gi bort i førjulstida. Denne siste veka før jul fekk eg så lyst å lage adventskalender til mine kollegaer. Dei er så mange at eg rekk ikkje å lage noko til alle, men eg ordna det som eit lotteri i staden, der dei som vil prøve å vinne ein av tinga kan melde seg på, og så blir to trekt ut kvar dag. Tre nøtter til Askepott er ei av gåvene. Vidare nedover er dei andre tinga.


Ein liten engel med utgangspunkt i eit sjokoladepapir frå fredagskosen.


To små englar laga av band.


Nålputer.


Boksar og glas med hekla trekk til lys eller diverse oppbevaring.
Nokre har allereie fått si gåve. Ho som fekk boksen med stjerne og lys, sa at ho skulle bruke den både inne, ute på trappa og ta med på tur og tenne lys i snøen ved bålet;)

Snart fyller bloggen min eit år, og då har eg lyst å gi gåver til mine kjære lesarar som legg igjen trivelege kommentarar. Det gjer meg glad;) Nyt dei siste adventsdagane!



13 kommentarer:

  1. Så hyggelige sager du har givet dine kolegaer. Dem kunne de da kun blive glade for.
    Hav en dejlig aften

    SvarSlett
  2. Det var ein fin kalendar for kollegaene dine! Dei er heldige:)

    SvarSlett
  3. Du verden så heldige dei er, håpar at dei verdsetter det:) Alltid kjekt med noko som skjer på kafferommet:))

    SvarSlett
  4. Så koselig med lotteri-kalender! Du er omtenksom og snill med kollegene dine! Fortsatt god advent! :-)

    SvarSlett
  5. Du verden for et oppkomme du er av kreativitet og energi. Sikkert kjekt å være kollega med deg :)

    SvarSlett
  6. Så koselig! Tenk å ha så mye overskudd i en travel førjulstid! Hedige er de, kollegaene dine!

    SvarSlett
  7. Så koselig. Du er så flink til å tenke på andre. Typisk Edny.

    God jul

    Astrid

    SvarSlett
  8. Så heldige kollegaene dine er! DU er god!

    Beklager at jeg bruker evigheter mellom besøkene mine, men jeg ser at tiden ikke strekker til i julestria.

    Jeg skal hjem til mor og far julaften og har ikke tenkt å flytte ut igjen før tredje dag jul *fnis* Vi har så mange koselige og gode tradisjoner mine søsken og foreldre at jeg tviholder på de så lenge jeg kan. Regner med at nye tradisjoner kommer fort nok, så fort man skal feire sammen med mann og barn.

    Hvis jeg ikke rekker innom deg før jul, ønsker jeg deg en fortryllende og magisk jul,

    Juleklem fra
    -Maia

    SvarSlett
  9. Kor god og oppmerksom du er mot kollegene dine.
    Slikt gjer dagar på jobb lettare, og julestemninga
    stig i dagane fram mot jul.

    Ynskjer deg ein fin førjulskveld !

    SvarSlett
  10. Koselig med julekalender på jobben, da! Setter nok stor pris på dette dine kolegaer tenker jeg. Kjempeheldige er de, og flink er du :)

    SvarSlett
  11. Så utrulig koselig gjort :)

    Har så dårlig samvittighet for at eg ikkje har vore innom på leeeenge, men dagane tar meg og eg rekk rett og slett ikkje meir... Men tusen hjertelig takk for koselige kommentarar på Oskar sin blogg, det er langt mellom innlegga der også - men prøver å holde den igang ;) Du finn Oskar på facebook også, og du finn meg på instagram som @sisselastrid dersom du brukar det ;) (så hadde eg kanskje klart å holde kontakta litt...).

    Vil ønske deg ei strålande julefeiring og eit fantastisk nytt år!

    Stor klem frå Sissel og Oskar <3

    SvarSlett
  12. For en utrolig hyggelig og oppmerksom ting å gjøre. Jeg er sikker på at dette ble veldig god mottatt av dine kolleger. :)

    Gratulerer så mye med den forestående ett års dagen til bloggen. Gleder meg til å følle med videre. :)

    SvarSlett
  13. Så koselig at du har laget adventskalender til dine kollegaer! Ha en riktig god jul!

    Klem

    SvarSlett

Eg blir utruleg glad om du legg igjen nokre trivelege ord i kommentarfeltet! Har du ikkje eigen blogg, kan du under "kommenter som", velge navn/nettadresse og skrive namnet ditt øverst, hopp over feltet med nettside, så skrive kommentaren og trykk publiser. Eller du kan velge anonym og skrive kommentar og publiser. Det er kjekt om du også skriv namnet ditt og evt. mail-adresse i kommentarfeltet, slik at eg kan finne deg;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...