fredag 20. april 2012

Veske


For nokre år sidan fall eg pladask for ei veske på Quiltegården i Trondheim.
Den var stitchet med eit motiv frå ei japansk bok, og kombinert det med eit fløyelsstoff . Det var ikkje mønster til veska, men eg fekk lov å herme. Eg herma med fargar og motiv, men laga ein anna fasong på veska.



Motivet er sydd med svart tråd, og kattane er applikerte på med tungesting.
Fløyelstoffet er rynka på broderiet.



Det er stitchery rundt heile veska, og pga rynking og sydd botn, er det bra plass i veska.
Her er eine sidekanten.



Hankane er festa på med hemper. Kanten oppe er dobbel med vatt mellom,
og foret er også rynka på.
Eg likar godt denne veska, og eg brukar den i ulike samanhengar, for den passar til mykje;)

14 kommentarer:

  1. Knallfin veske!! Spesielt og enkelt, men likevel et veldig pent stichery.
    God helg til deg! :o)

    SvarSlett
  2. Den vesken likte jeg !!! Enkel og spesiell.

    SvarSlett
  3. Så flott veske. Stilige tegninger.

    Vi har et stort blogglotteri på gang. Kom innom oss og bli med da vel :)

    SvarSlett
  4. Hvor er det en fin taske - På billede nr 3 ligner tasken helt et par ballonbukser - Det kunne da virkelig blive nogle fine bukser:-)

    SvarSlett
  5. Veldig fin Edny, ønsker deg ei god helg!

    SvarSlett
  6. Stilig veske, og flott broderi :) Ha ei fin helg.

    SvarSlett
  7. Åå den var lekker,flott med
    broderi på. :))

    SvarSlett
  8. Kjempefin Edny, fint at den er litt nøytral så blir den lettere å bruke. Likte veldig godt katteborden, også posefasongen likte jeg godt. Fole flink du Edny : )

    SvarSlett
  9. Stilig veske. Artig stitchery på den brede kanten. Godt med en romslig veske som kan romme alt det nødvendige vi må ha i en veske.

    SvarSlett
  10. Så lekker og nydelig med det stitchery.
    Ha en forsatt fin helg :)

    SvarSlett
  11. Så utrolig kreativ du er. Denne ble jo råflott :-))

    SvarSlett
  12. Så stilig den var da!
    Skikkelig veske for katteelskere og ;)
    Ha en fin helg videre!
    klem m

    SvarSlett
  13. Veldig fin og anvendelig veske. I tillegg blir det et smykke. Fin form og størrelse.

    SvarSlett
  14. Kjæmpe tøff væske! likte den veldig godt!

    SvarSlett

Eg blir utruleg glad om du legg igjen nokre trivelege ord i kommentarfeltet! Har du ikkje eigen blogg, kan du under "kommenter som", velge navn/nettadresse og skrive namnet ditt øverst, hopp over feltet med nettside, så skrive kommentaren og trykk publiser. Eller du kan velge anonym og skrive kommentar og publiser. Det er kjekt om du også skriv namnet ditt og evt. mail-adresse i kommentarfeltet, slik at eg kan finne deg;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...