mandag 9. april 2012

Høgt på ei grein


Eg har lova å kome med meir etter omsnuing og forandring på soverommet. Det prosjektet eg hadde i tankane då, har ikkje blitt gjort endå, men det skal bli;) Det går ikkje så fort i svingane, men planlegginga er no også viktig;) Men i går fekk eg laga noko anna til soverommet, nemleg ei svartmåla grein med sølvfuglar på.



Eg sette greina i snøen, som uventa lava ned til påske, og spraya på.
Og sidan det var litt sol, tørka det kjapt.



Greina startar på toppen av skåpet her.
Møblane er så lyse, så blomstrane forsvant mot bakgrunnen.
Eg festa så ei remse av tynt stoff nedover skåpsida og bortover kommoden. Med Glue-dots (for scrapbooking) på toppen av skåpet og nede i overgangen, gjekk det fint;)  Ein fugl fekk plass oppi her også;)



Biletet, som eg viste her, har foreløpig fått plass over kommoden.
Og har du lyst å sjå første innlegg frå soverommet, kan du gjere det her.

5 kommentarer:

  1. Morsomt og veldig kreativt!
    Jeg har akkurat "oppdaget" spraylakk - er litt treg til å følge på sånne gøyale ting - men i dag har jeg sprayet i vei på flere ting.
    Koselig soverom dere har! :-)
    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett
  2. Så stilig :)))
    Spraylakk er genialt!

    Klem

    SvarSlett
  3. Jammen er du kreativ. Dette ble flott!

    SvarSlett
  4. Du dette ble knalltøft!
    Og godt at snøen kan komme til nytte:o))
    Tusen takk for kommentar hos meg!:)ble veldig fornøyd
    med sengegavlen:))
    I dag er det nye prosjekter pågang...
    Ønsker deg en fin fin dag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  5. Så lekkert, da. Flott orden du har i alle dine trådsneller også.

    SvarSlett

Eg blir utruleg glad om du legg igjen nokre trivelege ord i kommentarfeltet! Har du ikkje eigen blogg, kan du under "kommenter som", velge navn/nettadresse og skrive namnet ditt øverst, hopp over feltet med nettside, så skrive kommentaren og trykk publiser. Eller du kan velge anonym og skrive kommentar og publiser. Det er kjekt om du også skriv namnet ditt og evt. mail-adresse i kommentarfeltet, slik at eg kan finne deg;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...