torsdag 12. november 2015

Ugleoppheng


Då er det berre å fortsette med ugler, sidan eg er i det moduset.
Eg fekk plutseleg ein idé om å sy ugler til oppheng. Sjølvsagt må eg ha min eigen design, 
så eg laga eit mønsterutkast først og tilpassa det etter kvart. 
Her er ein liten uglefamilie på tre.


Trea får ikkje vere i fred for meg, 
men heldigvis er det meir enn nok å ta av. 
Eller dei fleste meiner vel at det er for mykje som veks opp over alt.


Her har eg laga kransar av kvistane. 


Nokre store og nokre små.


Uglene flyttar inn etter kvart som dei blir ferdige.


Både par og einslege treng ein plass å bu..


Denne karen var faktisk min første.


Og desse har no fått det rett så koseleg. 
Men alle har flytta frå meg, så no lagar eg nye til neste messe.

17 kommentarer:

  1. Så fine ugler. Er såå moro å følge bloggen din.
    Kreativ du. Ønsker deg en vakker kveld.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Men nå ble jeg veldig nysgjerrig på hvem du er?

      Slett
  2. Noko så søtt! Du er så flink til å nytte naturmateriale i arbeidet ditt. Kjekt å sjå.

    SvarSlett
  3. Wow!!!! Uglene dine er super duper flotte!! Jeg falt pladask her jeg sitter:)
    Likte spesiellt godt den første karen du lagde som du skriver...har du noe av dette for salg?
    - den så bare så skjønn og lur ut - hadde passet såååå fint i yttergangen her:)
    Ønsker deg en flott kveld og tusen takk for hyggelig kommentar hos meg!:)
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Kan lage en slik kar og sende til deg om du ønsker det😀

      Slett
  4. Flotte ugle-oppheng! Skjønner godt at de har fått nye eiere. Lykke til med de neste!
    Nå er reise-bagen pakka, og værmeldinga er så som så. Får håpe vi kommer oss greit over fjellet (Valdresflya).

    God helg fra Ingunn

    SvarSlett
  5. De er jo bare såå skjønne! :-)

    SvarSlett
  6. Åhh... så fint det blir med ugglorna i kransen. Härlig idé! Jag blir glad av att se dem!

    SvarSlett
  7. Så fine ugler du har lagd. 😄
    Smart med oppheng.

    SvarSlett
  8. Kjempeskjønne ugler i koselig krans. Så flink du er.
    Klem

    SvarSlett
  9. Skikkelig koselige ugler, regner med at de flytter inn på rådhuset neste helg:)

    SvarSlett
  10. Så utrolig flotte ugleoppheng du har laget, virkelig dekorative !! Kjempefin ide i disse ugletider :-)

    SvarSlett
  11. Herlig uglekrans! Selv har jeg akkurat vært i skogen og sanket blåbærris for å lage kranser av. Blåbærriset er så greit i og med at det holder seg grønt gjennom hele vinteren.

    SvarSlett

Eg blir utruleg glad om du legg igjen nokre trivelege ord i kommentarfeltet! Har du ikkje eigen blogg, kan du under "kommenter som", velge navn/nettadresse og skrive namnet ditt øverst, hopp over feltet med nettside, så skrive kommentaren og trykk publiser. Eller du kan velge anonym og skrive kommentar og publiser. Det er kjekt om du også skriv namnet ditt og evt. mail-adresse i kommentarfeltet, slik at eg kan finne deg;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...