søndag 13. juli 2014

Forvandling av tuja


Ein liten spire av ein tuja i ein juledekorasjon for mange år sidan, hadde blitt til eit digert monster i hagen vår. No har vi saga bort massevis med greiner, og den blei heilt forvandla. Det dukka opp mange stammar inne i tréet, og ein del av dei blei fjerna. Dette ga rom for at eg kunne leike meg litt med dekorasjon.


I januar 2013 hadde eg eit innlegg om dette umonterte kursprosjektet. 
Der nemnte eg at denne tujaen hadde blitt så stor at vi snart måtte fjerne den. 
Då fekk eg denne hyggelege kommentaren frå Marje med den fine bloggen Hagen i svingen
Ååååå dette var kjempelekkert !!!!
Jammen godt det kom fram i dagen i gjen.....alt for fint til å ha liggandes.
Eit lite tips :D Du må ikkje sage ned tujaen din, stam den opp. Det blir kjempefint. Visst du synest den er for høg kan du fint klippe av høgda og forme den som ei kule kjegle e.l. Kan bli litt stygt med det same men det veks ut nye skudd og då blir den flott. Var det eit godt tips ? :)

God helg til deg.
Klem MarJE.
SvarSlett

Svar

  1. Tusen takk;) Det var godt den dukka opp igjen, ja;) Og takk for tuja-tips! Vi må vurdere dette til våren. Den står så nært nedkjørsle og inngang at det må sjå skikkeleg ut.


Her er eit aprilbilde av tujaen frå 2012. Vi har knapt nok hatt snø sidan då.


Bianca hadde bursdag, og fryda seg over snøen ho fekk i gåve. 
Nesten hele denne nederste delen av tujaen er borte no.


No for tida skin sola, og det er kjekt å vere i hagen. 
Det kan hende at vi prøver å forme meir det grøne etter kvart, sidan det var ein del av tipset også;)


I går laga eg bursdagsselskap til mitt kjære søskenbarn Sissel. 
Då kom eg på at eg ville prøve å dekorere tujaen til ære for henne.


Eg fann fram ei stor krukke som passa innimellom stammane. 
I tillegg til ulike blomster, måtte eg sjølvsagt ha ei tørka grein i krukka. 


På ein avsaga stamme står ei uro i form av eit lita kanne.


Eg klipte roser, kaprifol og alium frå hagen og danderte innimellom.


Og den fine spaden med Welcome, som eg fekk av barna då eg hadde rosen i ein fot for seks år sidan, passar godt inn i samanhengen. 
Dette var mi første prøve, men kjenner eg meg sjølv rett, så blir det nok nye dekorforsøk.


Tusen takk for idéen Marje! Hadde ikkje du tipsa meg om dette, 
ville nok heile tujaen vore borte, og no ser eg kor dumt det hadde vore;) 
Du kor kjekt det er med gode bloggvenner;)




11 kommentarer:

  1. Ja, dette ble virkelig flott! Thujaene vokser nesten som ugress og tåler godt røff behandling:)
    Jeg plantet to små nusselige på hver side av trappa ned i hagen for mange år siden...Nå er de ca 7- 8 meter høye..så mannen fikk i oppdrag med å klatre i stige og sage toppen (halve treet):)
    Blir så fint at:)
    Nydelig du har pyntet under thujaen!
    Ønsker deg en fin søndag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Vad fint det blev!
    Ja, det är gott med bloggvänner och deras idéer!
    Ha det bra!
    Kram//Maja

    SvarSlett
  3. Nå må jeg beundre bildene dine! Du har fanga motivet og i bakgrunnen vakre omgivelser. Kjenner jeg lengter nordover......

    Ha en strålende søndag! Noen flere skyer her i dag, men greit turvær.

    Klem

    SvarSlett
  4. For en perle du har laga, blir stum av beundring😄 Kjempefine bilder. Ha en fin sommer.

    SvarSlett
  5. Så fin tujaen ble, både med beskjæring og dekorering! Kanskje jeg skal beskjære litt også, har noen forvokste eksemplarer i hagen min også!

    SvarSlett
  6. Nydelig Edny, slike fine dager som vi har hatt no - passer til uteaktivitet:)

    SvarSlett
  7. Så flott! :) Og så fint du har dekorert rundt stammene. Jeg har gjort det samme med noen veeldig høye tujaer. Og det ble veldig fint. Synd å bare kutte de helt ned. Kanskje jeg skulle ta toppen og frisere dem litt etter hvert. Takk for tipset! :)
    Ha en fortsatt god sommer! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  8. Det er flott med "oppstammet" tuja! :) Har gjort det samme selv. Det ble jo så mye lysere også. Kanskje jeg skulle ta toppene og frisere dem litt. Takk for tipset! :) Så fint du har dekorert!
    Ha en fortsatt god sommer! :)

    SvarSlett
  9. SÅ flott det vart!!
    Du er den heldige vinnar i 5års lotteriet mitt ;-)
    Du får tilsendt ei lita gåve ein vakker dag.
    Send meg adr di på: sigkane@gmail.com

    Sommarklem frå Sigrid

    SvarSlett
  10. Den blev ju alldeles perfekt. Jo grannen här har också skalat bort grenar nerifrån på deras tuija och den blev också helt bra. Tur att detta går för tuijorna blir ju rätt stora när de får några år på nacken. Ha det gott i sommarvärmen.

    SvarSlett
  11. Hei Edny.
    Dette var jammen kjekt å sjå og artig å lese. Det hadde vore alt for gale visst denne hadde blitt saga ned. Det blir dei reinaste kunstverk av slik frisering. Kjekt at eg kunne kome med eit nyttig tips.
    Ha fortsatt ein god sommar.
    Frå MarJE

    SvarSlett

Eg blir utruleg glad om du legg igjen nokre trivelege ord i kommentarfeltet! Har du ikkje eigen blogg, kan du under "kommenter som", velge navn/nettadresse og skrive namnet ditt øverst, hopp over feltet med nettside, så skrive kommentaren og trykk publiser. Eller du kan velge anonym og skrive kommentar og publiser. Det er kjekt om du også skriv namnet ditt og evt. mail-adresse i kommentarfeltet, slik at eg kan finne deg;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...