lørdag 8. juni 2013

Galleri Milda


Molde Quiltelag tok sommarturen til øya Gossen i Aukra kommune i år. Paktfullt vér danna ramma rundt ein opplevelsesrik, triveleg og inspirerande dag. Vi starta på Galleri Milda, og her skal du få eit lite innblikk derifrå. Vårens Kunstutstilling:
Gjestekunstner Hennie Henriksen , fra Grimstad. Akryl på lerret , diverse teknikker, deltatt på en rekke utstillinger i inn og utland.
Keramikk laget av Gunnvor Tangrand, Vevang. Bruksting og skulpturer.
Kunstglass fra Camilla og Jarle Knapstad, Kristiansand.
Milda har sin egen avdeling med mye nytt og spennende, både akryl på lerret og ”digigraphie trykk”. 







Her er det flotte paret som eig og driv Galleri Milda, Milda og Odd Varhaugvik. Eg fekk lov å lage blogginnlegg frå besøket. Eit veldig hyggeleg vertskap.



Uteområdet var også ei utstilling i seg sjølv. Vi vandra rundt både inne og ute. I hagen dukka det stadig opp ting. Bordfoten her ser eg er laga av den same symaskina, som eg fekk etter bestemor.


Nede ved sjøen var ei lita hytte, som sjølvsagt hadde kunst både inne og ute.



Fleire plassar var det fine plassar å slå seg ned.


Berre blide skapningar overalt.


Tenk å ha ein slik bolig oppi tréet då!


Inne i huset var det minst like inspirerande. Måleria er Milda sine verk. 


Snakk om koseleg kjøkken.


Utsikt frå nydelen av huset til gamledelen.


Det var kust overalt. På verandadøra,


på badet


og over oppvasken.


Både kjøkken og spisestue var i blått.


Og om ikkje alle inntrykka herifrå er nok, så er utsikta ein stor inspirasjon i seg sjølv. Etterpå drog vi til muséumsbygget Løvikremma for å sjå eit teppe som var brodert av ein damegjeng for 100 år sidan, og så i eit flott naust der vi spiste fiskesuppe og kosa oss. Marianne hadde stått på og ordna det så flott for oss på alle måtar. Tusen takk til henne og dei andre quiltesøstrene for eit triveleg samvær.

Om du vil sjå meir frå turen, så har eg laga dette innlegget på bloggen til Molde Quiltelag.

10 kommentarer:

  1. Dette såg jo spennande ut. Fristar til eit besøk ein fin sommardag. Skal ha det i bakhovudet. God helg til deg!

    SvarSlett
  2. Tenker det har vært en opplevesle å vandre rundt der mellom kunst og vakre inntrykk. Utrolig mange flotte detaljer. Du har laget flott reklame for galleriet. Hadde jeg bodd i nærheten skulle jeg ha stukket innom :)
    Ønsker deg en fin helg!
    Anette

    SvarSlett
  3. DEt så ut som en spennende tur. Det var masse fine ting du viste i hvert fall. Takk.
    God helg
    Frederika

    SvarSlett
  4. Takk for sist! Så mange fine bilder du tok, ja det var en fantastisk fin tur! Når til og med værgudane spillte på lag, måtte det bli vellykka!! Klem fra byen

    SvarSlett
  5. For en herlig tur du har vært på...der skulle jeg gjerne ha vært en tur jeg også...hvor finner jeg dette galleriet og er det åpent hele sommeren? ha en fin kveld....

    SvarSlett
    Svar
    1. Gossen ligger i utkanten av Molde. Ca 20 min å kjøre til ferga, 10-15 min med ferge og ca 5 min kjøring etterpå. Ser på en plakat at det er åpent onsdag-fredag 17-20, lørdag og søndag 14-16. Mandag og tirsdag stengt.

      Slett
  6. Dette må ha vært en opplevelse! Så mye fint å se på både ute og inne! Naturen viste seg fra godsida også, ser jeg. Vakkert!

    Ha en fin lørdagskveld! Her er vi klar for taco, og etterpå blir det hekling.

    Klem fra Kristiansund

    SvarSlett
  7. Så fint at du fortalte om dette stedet. Vi har tenkt oss på sykkeltur til Aukra i sommer, og da kunne det ha passet å oppsøke nettopp slike opplevelser som dette. Tusen takk, dette var virkelig noe som passer meg også :)

    SvarSlett
  8. For en flott plass dette var da.Takk for titten
    Klem

    SvarSlett

Eg blir utruleg glad om du legg igjen nokre trivelege ord i kommentarfeltet! Har du ikkje eigen blogg, kan du under "kommenter som", velge navn/nettadresse og skrive namnet ditt øverst, hopp over feltet med nettside, så skrive kommentaren og trykk publiser. Eller du kan velge anonym og skrive kommentar og publiser. Det er kjekt om du også skriv namnet ditt og evt. mail-adresse i kommentarfeltet, slik at eg kan finne deg;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...