tirsdag 8. mai 2012

Gurine Holmen


I 20 år har Gurine og katten stått her og speida ut. Tålmodig er ho, men ferdig med arbeidet sitt blir ho ikkje! Ho syr endå på slike brikker som eg også hadde den tida, -handsaum over pappmalar.
På dørskiltet står det Gurine Holmen, for ho kom til då eg var på kurs på Holmen Gård ein sommar. Og du kor kjekt vi hadde det!! Fint ver, og blondegardinene kunne berre flagre i vinden.

 
Skikkeleg handarbeidsdame dette;) Applikert bilete på veggen og gardinband i lappesaum.
Lurer på kva dei ventar på? Katten har blitt gul i eine auget etter all speidinga!
Men det ser ut til at det har vore mange matpausar;)


1 kommentar:

  1. Hei igjen.
    Aller først, takk for hyggelig kommentar hos meg.
    Ho Gurine Holmen er ei skikkelig matrone - kjempefint. Og alle de andre fine håndarbeidene dine.
    Misunner dere som er så tålmodige med nål og tråd - det er ikke jeg.
    God kveld til deg.
    Klem

    SvarSlett

Eg blir utruleg glad om du legg igjen nokre trivelege ord i kommentarfeltet! Har du ikkje eigen blogg, kan du under "kommenter som", velge navn/nettadresse og skrive namnet ditt øverst, hopp over feltet med nettside, så skrive kommentaren og trykk publiser. Eller du kan velge anonym og skrive kommentar og publiser. Det er kjekt om du også skriv namnet ditt og evt. mail-adresse i kommentarfeltet, slik at eg kan finne deg;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...