søndag 2. november 2014

Julemesse


I år bestemte eg meg for å delta på julemesse, og først ut var heime på Midsund i dag. 
Her kjem nokre oversiktsbilete, og så skal eg blogge meir om dei ulike tinga etter kvart. 
Eg har produsert ein god del ulike ting, og mykje er kombinert med naturmateriale.


Englar i ulike variantar, kransar med hekla roser, sydde bilder, og boks til tennbrikettar er med her. Ein del av det har eg blogga om tidlegare.


Kvistenglar i ulike fargar fekk sveve på toppen. 


Her er pinnetre, hekla hjerter og bjørkehjerte.


Det er vanskeleg å få full oversikt, men her er i alle fall eit forsøk. 
Fleire av tinga har fått nye eigarar no, og det er veldig kjekt;) 
Så får eg produsere meir til neste messe, som er på Rådhuset i Molde 29. november.




8 kommentarer:

  1. Så masse flotte ting du lagar.
    Heldige dei som kjem på messer der du deltek.

    God søndag!

    SvarSlett
  2. Artig med julemesse :) Jeg orker ikke å lage så mye at jeg kan selge der, men er imponert over andre som lager så mye fint. Liker godt å besøke messene og få ny inspirasjon :)

    SvarSlett
  3. Så mye fint du har laget! Ønsker deg ykke til! :-)

    SvarSlett
  4. Er det ikke kjekt at noen vil kjøpe det vi lager! Mange arbeidstimer, dårlig betalt, men masse glede. Vi har åpent utsalg på lørdager og litt mer om sommeren og rundt jul. Jeg synes også det er fint å treffe andre med samme interesse. Det er inspirasjon å hente alle veier.

    Lykke til med salget videre!

    God søndag fra Ingunn

    SvarSlett
  5. Artig å sjå produksjonen din, hadde nesten tenkt oss en tur utover, men B. har arbeidshelg. Eg får vel hive meg i baksten - det er snart Rådhusmesse, og du kan berre lure på kven som skal ha kafeen hihi Jaja, skal bake Goro til krampa tar meg! vi møtes på onsdag:)

    SvarSlett
  6. Så utrolig mange ting du har laget! Gøy å se forskjellige idèer og få litt inspirasjon.
    Har lagt ut nytt tema på DIY Norge bloggen - # forberedelser #, dette innlegget passer jo perfekt inn.
    Ha ei fin uke!!!
    Klem Nataliya

    SvarSlett
  7. Jøss, er julemessesesongen startet allerede! Ser du har rigget til en riktig flott stand. Likte spesielt godt de små englene dine. Selv har jeg ikke meldt meg på noen messe ennå. Synes ikke jeg har produsert nok. Hadde planer om å være produktiv i sommer, men det endte med at jeg brukte føttene flittigere enn hendene :)

    SvarSlett
  8. Ser lekkert ut. Elsker dei augestikkarbileta dine. Flott at du fekk litt sal av tinga dine.

    SvarSlett

Eg blir utruleg glad om du legg igjen nokre trivelege ord i kommentarfeltet! Har du ikkje eigen blogg, kan du under "kommenter som", velge navn/nettadresse og skrive namnet ditt øverst, hopp over feltet med nettside, så skrive kommentaren og trykk publiser. Eller du kan velge anonym og skrive kommentar og publiser. Det er kjekt om du også skriv namnet ditt og evt. mail-adresse i kommentarfeltet, slik at eg kan finne deg;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...