søndag 5. mai 2013

Allsidig gåve


Eg var så heldig å vinne i give-away på Liv Aagots Quilteblogg. 
Og det var ei allsidig og fin gåve. Sjå kor stilig og fint! 


Og nesten alt fekk faktisk plass i denne lille, fine pungen!


Her er utstyr som kan brukast til mykje forskjellig. 


Kjempefine knappar, dingsar og blonde var i den lille hjerteboksen, og den igjen var i pungen.
Men så var det den kula då! Eg kjente, rista og lukta, og var inne på at det kanskje var noko som opna seg i vatn, for tidlegare vann eg Jerikos rose hos Mosekonens puslerier:)


Eg måtte spørje Liv Aagot! Og litt riktig, for den skulle i varmt vatn.


Og etter eit par minutt blei det til ei vakker rose. 
Eg la det ei skål først for å kunne følgje prosessen.


Så tømte eg det over der det skulle vere. I ei tekanne! Det var altså te. Det hadde eg aldri gjetta. 
Og den smakte godt til ost og kjeks. Jordbæra kjøpte eg faktisk forrige fredag, og mykje av den var faktisk brukbar etter over ei veke... Lurer verkerleg på korleis desse bæra er produserte og behandla..
Men i alle fall så var teen ei fin unskyldning til litt ekstra kos på søndagskvelden.

Tusen takk for kjempefin, kjekk og artig gåve. Liv Aagot lagar mykje fint, og ho har ein fin og variert blogg, så den er absolutt verd eit besøk. Og så er ho så flink å legge igjen koselege kommentarar:)





15 kommentarer:

  1. Så utrolig mye fint, heldig du var:)
    Og den rosa/teen var snedig!

    Ha ei god ny uke
    Hanne:)

    SvarSlett
  2. Så mye fint du vann , gratulerer :)

    SvarSlett
  3. Du verden for et koselig blogginnlegg du har laget av gaven fra meg, Edny! Så fine bilder tatt ute i naturen og hyggelige kommentarer! Tusen takk for det!
    Så bra at teen smakte. Du hadde dandert så lekkert på bordet med ost og kjeks:) Er enig i at man kan lure på hva bær og frukt er sprøytet med, for noe holder seg vel godt...
    Ønsker deg en riktig god og kreativ uke!

    SvarSlett
  4. Fosfor en spennende gave! Denne blomsten har jeg ikke hørt om. Sikkert artig å få noe slikt:)

    SvarSlett
  5. Så fin premie du vant. Artig te da :))

    SvarSlett
  6. Å den pungen er gørfin:) Og med så mye i den ble det rene julekvelden. Spennende den blomsten du fikk som du kunne lage te av. Gratulerer :)

    SvarSlett
  7. Så heldig du var og så mye fint, blomsten var jo artig da, ikke hørt om den før..Fin uke til deg..

    SvarSlett
  8. Så fine ting du vant, og morsomt med "blomsten" :) Ha en god uke!

    SvarSlett
  9. Gratulerer! Det er så artig å vinne, og her var det jammen mye fint!
    Vi har hele 15 varmegrader! Jeg tror det nesten ikke.

    Fortsatt fin mandag til deg!

    Klem fra I)ngunn

    SvarSlett
  10. Så flotte ting du har vunne :) Og te-blomsten var jo artig.

    SvarSlett
  11. Så fin gave! Moro med den "blomsten" som var te; slik har jeg aldri sett før!

    SvarSlett
  12. Gratulerer med flott gave. Koselig innlegg du har lagd rundt gaven.
    Ha ei fin uke:))

    SvarSlett
  13. For en flott gave. Virkelig gjennomtenkt og koselig.
    Klemz

    SvarSlett
  14. Så heldig du var! Det er så koselig å vinne på give-away, spesielt når det er så mye kjekke gevinster, den te-blomsten var jo veldig flott:)

    SvarSlett
  15. Så moro å se alt det flott du vant, og så lekre bilder du har tatt av det! Nå gleder jeg meg ennå mer til min gevinst kommer. Lover å blogge med både bilder og kommentarer. Det blir også spennende å se hva du bruker alle "dingsene", blondene og knappene til.. Ha en fortsatt fin uke.

    SvarSlett

Eg blir utruleg glad om du legg igjen nokre trivelege ord i kommentarfeltet! Har du ikkje eigen blogg, kan du under "kommenter som", velge navn/nettadresse og skrive namnet ditt øverst, hopp over feltet med nettside, så skrive kommentaren og trykk publiser. Eller du kan velge anonym og skrive kommentar og publiser. Det er kjekt om du også skriv namnet ditt og evt. mail-adresse i kommentarfeltet, slik at eg kan finne deg;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...